درخواست انگلیسی‌ها برای توقف فروش سلاح به رژيم صهیونیستی

ده‌ها نفر از فعالان انگلیسی با برگزاری تظاهرات، خواستار توقف صادرات اسلحه به اسرائیل شدند.
کد خبر: ۶۵۳۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵ - 28February 2024

درخواست انگلیسی‌ها برای توقف فروش سلاح به رژيم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، فعالان انگلیسی خواستار توقف صادرات اسلحه به اسرائیل شدند.

فعالان انگلیسی با برپایی تظاهراتی مقابل استادیوم تویکنهام در اعتراض به برگزاری نمایشگاه تسلیحاتی با مشارکت شرکت‌های اسرائیلی که ارتش رژیم صهیونیستی را به تسلیحات مختلف برای قتل و کشتار مردم غزه مجهز می‌کنند، خواستار توقف صادرات اسلحه به این رژیم شدند.

روز گذشته نیز اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمال این باریکه به معنی واقعی کلمه با قحطی دست‌وپنجه نرم می‌کند.

القدره افزود: ده‌ها نفر به دلیل بی‌آبی و خشکی بدن به بیمارستان‌های ما در شمال نوار غزه مراجعه کرده‌اند. اخیراً درگذشت ۲ کودک بر اثر کم‌آبی و خشکی بدن را در شمال نوار غزه ثبت کردیم. باریکه غزه با قحطی و گرسنگی روزافزون مواجه است و این قحطی روزافزون می‌تواند جان هزاران نفر از هم‌وطنان ما را بستاند. کمک‌ها باید به صورت فوری و به مقدار کافی وارد نوار غزه شود. جامعه بین‌الملل باید از کودکان، زنان و بیماران در برابر قحطی و گرسنگی محافظت کند. ما به دسترسی به تمامی مراکز نگهداری آوارگان نیاز داریم. این موضوع نیازمند همکاری سازمان‌های بین‌المللی است.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه ادامه داد: در نتیجه حمله‌های ارتش اشغالگر، ۳۰ بیمارستان از ۳۵ بیمارستان نوار غزه از روند خدمت‌رسانی خارج شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار