حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز:

حضور در انتخابات لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام «نعیمی» با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تداوم عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۶۵۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰ - 28February 2024

حضور در انتخابات لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب استحجت‌الاسلام والمسلمین «محمد نعیمی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌‌پرس با بیان اینکه دشمنان نظام به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند، اظهار داشت: ملت ایران با بصیرت و آگاهی، نقشه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد و با حضور پرشور خود در انتخابات، بار دیگر به آرمان‌های انقلاب اسلامی وفاداری خود را نشان خواهند داد.

حجت‌الاسلام نعیمی با اشاره به وظایف خطیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم باید با انتخاب اصلح‌ترین افراد، زمینه را برای حل مشکلات کشور و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی فراهم کنند.

وی به برخی از ویژگی‌های نماینده اصلح اشاره کرد و گفت: نماینده اصلح باید متعهد به ولایت فقیه، انقلابی، مردمی، پاکدست و دارای تخصص و تجربه کافی باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در پایان از مردم استان البرز دعوت کرد تا با حضور پرشور و حداکثری خود در انتخابات ۱۱ اسفند، حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار