تشکیل قرارگاه جهادی حاج عبدالله والی در دانشگاه‌های استان کرمان

نخستین قرارگاه جهادی حاج عبدالله والی، به ابتکار عمل بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های استان کرمان آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۶۵۳۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳ - 27February 2024

تشکیل قرارگاه جهادی حاج عبدالله والی در دانشگاه‌های استان کرمان

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سید «هادی طباطبایی‌» مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان با تاکید برضرورت فعالیت‌های جهادی دانشجویان بسیجی در استان اظهار داشت: عملیات جهادی دانشجویی یکی از راهبرد‌های مهم برای حل مسائل مردم، توسعه مناطق و زمینه ایجاد آبادانی و محرومیت زدایی در نقاط محروم است.

وی افزود: هدف از تشکیل قرارگاه جهادی حاج عبدالله والی هم افزایی بین اقشار نخبه دانشگاهی و ظرفیت‌های دانشگاه‌ها برای احصا و حل مسائل و توسعه حرکت‌های جهادی مبتنی بر سند تحول دانشگاه‌ها به منظور حل مسئله است.

به گفته وی،این قرارگاه با تشکیل هشت کارگروه تخصصی می‌تواند ظرفیت‌های تخصصی رشته‌های مختلف دانشگاهی را با استفاده از ظرفیت اساتید، دانشجویان و تقویت گروه‌های جهادی، حرکت‌های رو به رشدی را در مناطق مختلف استان رقم بزند.

«حسین اکبری‌فرد» رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان و رئیس قرارگاه علم‌الهدی استان کرمان نیز گفت: برای تقویت گروه‌های جهادی دانشجویی استان باید از ظرفیت همه دانشگاه‌ها در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به مناطق محروم استان کرمان استفاده کنیم.

درادامه به منظور گسترش و تحکیم همکاری‌های فی مابین با محوریت فعالیت‌های جهادی دانشجویی و تقویت گروه‌های جهادی دانشجویی استان کرمان، با عنایت به منویات مقام معظم رهبری، تفاهم‌نامه همکاری بین بسیج دانشجویی استان و رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برای حمایت و پشتیبانی از گروه‌های جهادی دانشجویی (قرارگاه حاج عبدالله والی) منعقد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار