فرماندار قائمشهر:

مقاومت، تلاش و فداکاری رموز موفقیت کشور هستند

«مولایی قرا» رمز موفقیت کشور را مقاومت، روی پای خود ایستادن، تلاش، توکل و فداکاری عنوان کرد. 
کد خبر: ۶۵۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶ - 26February 2024

مقاومت، تلاش و فداکاری رمز موفقیت کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «جواد مولایی قرا» فرماندار قائمشهر امروز در جشن بزرگداشت هفته جوان که با عنوان «جوانان دهه هشتادی، پرچمداران پیشرفت ایران اسلامی» در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: به خودمان می‌بالیم و به خودتان ببالید که طی ۴۵ سال گذشته از دنیایی که نمی‌خواهد پیشرفت کنیم عبور کرده و در راس قله‌های علمی جهان قرار گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه به‌واسطه تلاش‌های صورت‌گرفته، پیشرفت‌های علمی و امنیتی زیادی را شاهد هستیم، ادامه داد: امروزه در خیلی از موارد صادرکننده علم بوده و در صدر قرار داریم.

فرماندار قائمشهر با اشاره به اینکه یکی از شعار‌های انقلاب اسلامی این بود که روی پای خودمان بایستیم، یادآور شد: به همت جوانان ایرانی، در صنایع هسته‌ای، موشکی و نانو، عزت و افتخار آفریدیم.

مولایی قرا به جوانان توصیه کرد: از ممارست و پیگیری دست نکشند و مدام تلاش کنند.

وی با اعلام اینکه در گذشته عنوان می‌شد که ایران نمی‌تواند کوچکترین نیازمندی خود را برطرف کند، تلاش‌های جوانان را ستود و گفت: همه امید کشور ما به شما جوانان است.

مولایی قرا با بیان اینکه خون دل‌ها خورده شد تا به این نقطه رسیدیم، بر حفظ دستاورد‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار