فرماندار ویژه ملایر:

ملایر به واسطه حضور معلمان متخصص به سمت آبادانی در حرکت است

«اسماعیلی» گفت: ملایر  ما امروز به واسطه معلمان و اساتیدی که سالها نیروی انسانی متخصص و متعهد تربیت کردند با سرعتی شتابان به سمت توسعه و آبادانی در حال حرکت است.
کد خبر: ۶۶۴۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳ - 30April 2024

ملایر به واسطه حضور معلمان متخصص به سمت آبادانی در حرکت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سلمان اسماعیلی» معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در همایش بزرگداشت روز معلم و استاد که به همت انجمن علمی گروه حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر برگزار شد، ضمن اشاره به اینکه استاد دلسوز در درون قلب شاگرد خود ریشه می‌زند اظهار داشت: نام استاد شهید ما، آیت‌الله مرتضی مطهری با علم، حقیقت، روشنگری و اندیشه گره خورده و دقیقا این مؤلفه‌ها، گمشده‌های امروز بشریتی است که در قرن ۲۱ قلبش به بت خانه‌ای رنگارنگ از حب و بغض‌ها تبدیل شده است.

وی افزود: بی شک چیزی که انسان را به راه اصلی حیات باز می گرداند و بت‌ها را در درون قلبش خرد می‌کند، تکثیر خوبی‌هاست و همه مکاتب فکری و الهی تصدیق می‌کنند که این تکثیر جز با آموزش امری محال است.

فرماندار ملایر ادامه داد: جوشیدن چشمه معرفت در درون قلب آدمی بدون محبت غیر ممکن بوده و این مربی و معلم پاک نهاد است که می‌تواند با برانگیختن محبت در قلب شاگرد این چشمه را جاری سازد.

وی متذکر شد: ملایر  ما امروز به واسطه معلمان و اساتیدی که سالها  نیروی انسانی متخصص و متعهد تربیت کردند با سرعتی شتابان به سمت توسعه و آبادانی در حال حرکت است و قسمت عظیمی از این رشد را مدیون شما اساتید گرانمایه هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها