حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

رأی تعهد و مسئولیت‌پذیری مردم را نشان می‌دهد

سردار کریمی گفت: توسعه و اقتدار کشور نیازمند وحدت و انسجام است که به طور حتم با انتخابات این همبستگی محقق خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۳۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴ - 26February 2024

رأی تعهد و مسؤولیت پذیری مردم را نشان می‌دهدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی مشارکت را یک امر چند وجهی عنوان کرد و اظهار داشت: مردم سرمایه اصلی و اجتماعی نظام جمهوری اسلامی هستند که باید قدردان بود و تا زمانی که سرمایه اجتماعی در جامعه حضور دارد دشمن قادر نیست اقدامی از پیش ببرد و سناریوی آنها شکست خواهد خورد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: مشارکت تحت یک امر سیاسی از سوی نظام، منشور و سازمان بین‌المللی و مجموعه‌های جهانی رصد می‌شود و آن را نشانه مشروعیت، مقبولیت و توسعه یافتگی یک نظام می‌دانند چرا که در آن جامعه مردم تصمیم گیرنده سرنوشت خود هستند.

سردار کریمی گفت: به طور حتم مردم بار دیگر اقتدار و بلوغ سیاسی خود را در انتخابات پیش رو به رخ جهانیان خواهند کشید و باید اذعان داشت انتخابات یک مانور است و خطرات بسیاری را از جامعه دور خواهد کرد.

وی مردم‌سالاری دینی را یکی از دستاوردهای انقلاب و به عنوان یک حق سیاسی عنوان کرد و گفت: توسعه و اقتدار کشور نیازمند وحدت و انسجام است که به طور حتم با انتخابات این همبستگی محقق خواهد شد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه انتخابات یک فرصت برای رقابت سالم و گردش نخبگان جامعه برای جایگزینی نخبگان قدیمی است، تصریح کرد: با مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار کشور نیز افزایش می‌یابد و این مهم باید مورد توجه ویژه باشد که جمهوری اسلامی پایگاه محرومین جهان است هزینه‌های زیادی برای حفظ این مهم صرف شد.

سردار کریمی ادامه داد: به طور حتم مجلسی که با آرای بالا و با مقبولیت بیشتری شکل بگیرد مجلس مقتدر و قدرتمند خواهد بود و این نشانه مقبولیت، بلوغ سیاسی، دوام و قوام کشور است و از سوی دیگر درصد رأی، تعهد و مسؤولیت پذیری مردم را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ بابک روزبه

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار