عکس ماندگار؛

عکس/ شادمانی شهدا در شب نیمه‌شعبان

تصویری از مراسم جشن ولادت حضرت مهدی (عج) توسط رزمندگان لشکر ۱۰ سیدالشهداء (ع) به‌یادگار مانده که شش رزمنده حاضر در آن، چندی بعد به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۶۵۳۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۱ - 25February 2024

به گزارش خبرنگار ساجد دفاع‌پرس، برگزاری مراسم‌های عزاداری و جشن ولادت اهل‌بیت (ع)، یکی از جلوه‌های وجود «معنویت» در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل است؛ رزمندگان اسلام علاوه‌بر توکل بر خداوند متعال، همواره بر اهل‌بیت (ع) نیز توسل می‌جستند و همین عامل معنویت، یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین عواملی است که موجب شد تا رزمندگان اسلام بتوانند هشت سال مقابل ارتش تا به دندان مسلح بعثی که از امکانات مادی بالاتر و پیشرفته‌تری نسبت به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برخوردار بود، ایستادگی کنند تا سرانجام حتی یک‌وجب از خاک میهن‌مان نیز در اشغال دشمن باقی نماند.

در همین راستا؛ تصویری از مراسم جشن ولادت حضرت مهدی (عج) توسط رزمندگان لشکر ۱۰ سیدالشهداء (ع) به‌یادگار مانده است که مربوط می‌شود به اردیبهشت سال ۱۳۶۵ مصادف با شب نیمه‌شعبان در حسینیه وارثین. این عکس بیان‌گر آن است که رزمندگان آن‌شب خیلی شاد بودند؛ چراکه در مقام سربازی امام زمان (عج) خود را برای شهادت آماده می‌کردند؛ پس برای همین بود که چند روز بعد، از میان چند رزمنده‌ای که در عکس حضور دارند، شش نفر از آن‌ها چندی بعد به شهادت رسیدند.

عکس/ شادمانی شهدا در شب نیمه‌شعبان

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار