بیانیه فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی:

در سایه معلمان و تعلیمات آنان‌ ایرانیان امروز بر قله‌های افتخار ایستاده‌اند

امیر «محمدشفیعی» با صدور پیامی فرا رسیدن روز معلم را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۶۴۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴ - 01May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین؛ امیر سرتیپ دوم «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد آجا در استان‌های قزوین و زنجان با صدور پیامی فرا رسیدن روز معلم را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جایگاه و منزلت معلمی آنچنان ارزشمند و والا است که از آن به عنوان شغل و ویژگی انبیای الهی یاد می‌شود. همان انسان‌های برگزیده‌ای که از جانب خداوند ماموریت یافتند تا بشریت را با تعلیم و تربیت خویش به سمت و سوی حقانیت رهنمون سازند و سرانجام فطرت انسان بر اساس آموزه‌های آنان به اصل خویش بازگردد.

در سایه معلمان و تعلیمات بی کم و کاست آنان بود که مردمانی با اخلاص، با ایمان، متخصص و متعهد به پا خاستند و ایران را از چنگال استبداد و استکبار رهایی بخشیدند و با دفاع مقدس در برابر متهاجمان ایستادند و در ادامه نیز آبادانی و پیشرفت کشور را رقم زدند تا امروز ایرانیان بر قله‌های افتخار بایستند.

واضح است با توجه به نقش و اهمیتی که مقام معلمی در تربیت و انسان سازی دارد بزرگداشت این روز مزین به نام استادی مومن، متعهد و صاحب اندیشه یعنی شهید مطهری شود. استادی شایسته احترام که در ذیل تعلیمات و دانش وی بسیاری از بند جهالت و گمراهی نجات یافته و به سوی آگاهی و نورانیت هدایت یافتند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید معلم استاد مرتضی مطهری و معلمان و اساتید شهید وطن، فرار رسیدن روز معلم را به معلمان و اساتید دلسوز، مومن و انقلابی استان قزوین و خانواده بزرگوار آنان تبریک می‌گویم امید است که با لطف پروردگار و کوشش‌های همیشگی این عزیزان شاهد پیشرفت و موفقیت‌های روز افزون فرزندان نامی مملکت اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها