مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران:

جامعه ایثارگری باید مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنند

«کهنسال» با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۱۱ اسفند، گفت: جامعه بزرگ ایثارگری علاوه بر حضور پرشور بر سر صندوق‌های رأی، باید نقش خود را در دعوت از مردم جهت شرکت در این انتخابات به خوبی ایفا کند و برگ زرینی را در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسانند.
کد خبر: ۶۵۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱ - 24February 2024

جامعه ایثارگری مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جانبازان قطع عضو سراسر کشور که به میزبانی مازندران در شهرستان رامسر برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و بزرگداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، اظهار داشت: امروز جانبازان عزیز ما با وجود شرایط سخت جانبازی و با روی آوردن به ورزش، در جهت ارتقای سلامت خود تلاش می‌کنند.

کهنسال افزود: جانبازان شرکت‌کننده در این مسابقات، در دوران هشت سال دفاع مقدس در جبهه های نبرد حق علیه باطل همرزم بودند و وقتی امروز در کنار هم قرار می‌گیرند، برگزاری چنین برنامه هایی تداعی‌کننده خاطرات آن دوران برای این عزیزان خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران یادآور شد: همه ما باید نسبت به مسائل جامع‌نگری داشته باشیم، یکی‌از موضوعاتی که می‌تواند مشکلات جانبازان در بحث سلامت و... را حل کند، ورزش است؛ لذا باید در این رابطه کارهای بیشتری صورت گیرد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۱۱ اسفند، گفت: جامعه بزرگ ایثارگری علاوه بر حضور پرشور بر سر صندوق‌های رأی، باید نقش خود را در دعوت از مردم جهت شرکت در این انتخابات به خوبی ایفا کند و برگ زرینی را در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسانند.

مسابقات فوتسال جانبازان قطع عضو سراسر کشور که ۲۹ بهمن سال جاری با شرکت ۱۶ تیم به میزبانی مازندران در شهرستان رامسر برگزار شده بود، عصر امروز (شنبه) با قهرمانی تیم فوتسال جانبازان گیلان پایان یافت و تیم‌های فوتسال خوزستان و ایلام نیز عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار