مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز:

دشمنی‌ها با انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست

حجت‌الاسلام «نعیمی» گفت: دشمنی‌ها با انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست، بلوک شرق و غرب از همان ابتدا با انقلاب اسلامی مخالفت کرده و در ۸ سال جنگ علیه ایران ۳۶ کشور باهم مشارکت کردند، اختلاف آن‌ها با ما بر سر ماهیت انقلاب بود.
کد خبر: ۶۵۳۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰ - 24February 2024

 جنایتکارترین جریانات بشری، تشویق به عدم مشارکت در انتخابات می‌کنندبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد نعیمی» مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در نشست بصیرتی با عنوان «همایش امید و اقتدار» با حضور بسیجیان، طلاب، روحانیون، هیئات امناء، امامان جماعت و کنش‌گران جهاد تبیین در مصلی شهر هشتگرد اظهارداشت: به لطف خدا امسال انقلاب اسلامی، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی خود را دید، در حالی که هیچ انقلابی در دنیا چنین امتیازی ندارد و با هیچ انقلابی هم در دنیا تا این اندازه مقابله نشده است و ماندگاری دشمنان هیچ انقلابی تا این سطح رقم نخورده است.

حجت‌الاسلام نعیمی افزود: دشمنی‌ها با انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست، بلوک شرق و غرب از همان ابتدا با انقلاب اسلامی مخالفت کرده و در ۸ سال جنگ علیه ایران ۳۶ کشور باهم مشارکت کردند، اختلاف آن‌ها با ما بر سر ماهیت انقلاب بود.

وی با اشاره به اینکه جریان انقلابی جریانی است که هیچگاه از انقلاب مطالبه‌ای نداشته و نخواهد داشت و خود را مدیون انقلاب اسلامی که یک موهبت است، می‌داند، ادامه داد: وجود مشکلات معیشتی ارتباطی به انقلاب اسلامی ندارد و مربوط به بی‌کفایتی برخی مدیران است، ما می‌خواهیم در تراز دولت‌سازی جهانی بسترسازی کنیم، بیانیه گام دوم انقلاب که رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن تاکید کردند همین است، ما قرار است پی‌ریزی تمدنی بزرگ که امروز یک پیچ بزرگ در آن اتفاق افتاده، نقش ویژه ایفا کنیم.

این مسئول تاکید کرد: ۱۱ اسفند روز بسیار مهمی است، از آن جهت که در سال گذشته اتفاقاتی افتاد که در فضای مجازی گفتند نظام انقلاب اسلامی ایران از توان لازم برخوردار نیست و امسال می‌خواهند در انتخابات سندسازی کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: فتنه سال ۱۴۰۱ جزو پیچیده‌ترین فتنه‌ها بود، پیکر شهدای این فتنه را مانند ۱۴۰۰ سال پیش مورد هجوم وحشیانه قرار دادند، مردم اگر با فتنه‌گران همراهی می‌کردند، این فتنه جمع شدنی نبود، اما مردم فهمیدند دیکتاتورتر از این فتنه گران وجود ندارد.

حجت‌الاسلام نعیمی گفت: چه منفعت مشترکی بین ایرانی دلسوز نگران حل مشکلات با گردن‌کش‌ترین و جنایتکارترین جریانات بشریت مانند منافقین که ۱۷ هزار نفر را کشتند، تعریف شده که آن‌ها هم تشویق به عدم شرکت در انتخابات می‌کنند؟ به فرموده مقام معظم رهبر انقلاب اسلامی اگر انتخابات باشکوه برگزار شود موجب اقتدار ملی و در نهایت امنیت‌ساز خواهد بود.

وی تصریح کرد: باید به جوان امروزی بگوییم که چرا حکومت منحوس مستبد فاسد پهلوی را از کشور بیرون کردیم، شاه کسی بود که در زمان او هواپیما‌های ما را به ویتنام بردند و از او اجازه هم نگرفتند و خبر نداشت، اگر اجازه هم می‌گرفتند جرات نداشت مخالفت کند، این تراز مملکت در آن زمان بوده است، حالا نیروی مجاهد انقلابی قدرتمند پای کار آمده و البته باید بهترین‌ها برای مردم عزیزمان رقم بخورد.

این مسئول با اشاره به اینکه هر وقت انقلاب اسلامی خواست در مسیر درست پیش برود سنگ اندازی‌ها شروع شد، تاکید کرد: حل مشکلات احتیاج به زمان دارد به همت مردم و لطف امام زمان (عج) و مجاهدت مجاهدین عرصه‌های مختلف، مشکلات حل خواهد شد و به فرموده مقام معظم رهبری نزدیک قله هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها