امام جمعه بیرجند:

تشویق مردم به عدم مشارکت در انتخابات نقشه دشمن برای ضربه زدن به نظام است

آیت‌الله «عبادی» تشویق مردم به شرکت نکردن در انتخابات را نقشه جدید دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است دانست و گفت: دشمنان با وسوسه‌های خود تلاش می‌کنند که مردم در انتخابات شرکت نکنند، اما ملت ایران به ویژه مردم استان همواره برخلاف خواست و تبلیغات دشمن در صحنه‌های مختلف حماسه آفریدند.
کد خبر: ۶۵۳۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲ - 23February 2024

تشویق مردم به عدم مشارکت در انتخابات نقشه جدید دشمن برای ضربه زدن به نظام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت مهدی (عج)، اظهار داشت: استعمارگران از ۵۰۰ سال قبل از هیچ جنایت و فریبی دریغ نکردند و اسم آن را دموکراسی و حکومت مردم بر مردم گذاشتند.

وی بیان داشت: زمانی که پرده‌ها کنار رفت نتیجه آن حکومت فردی مانند بایدن رئیس‌جمهور آمریکا بر جهان می‌شود لذا همه انسان‌ها باید در تغییر این نظام جهانی فاسد و ستمگر، وظیفه و رسالت خود را به درستی و کامل انجام دهند.

امام جمعه بیرجند تبیین کرد: امروز دنیا به برکت فریاد حق‌طلبانه مردم نظام اسلامی بیدار شده است و قدم شور استعمارگران به هر جایی رسید برای اینکه مردم را فاسد و اختلاف ایجاد کنند و بُکشند از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کنند و همواره خوبان از آیت‌الله «مطهری» و «حاج قاسم سلیمانی» را به هر بهانه‌ای ترور و می‌کشند و بد‌ها را بر جوامع مسلط می‌کنند.

آیت‌الله عبادی با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفندماه و توطئه‌های دشمنان اشاره و مطرح کرد: دشمنان با وسوسه‌های خود تلاش می‌کنند که مردم در انتخابات شرکت نکنند، اما ملت ایران به ویژه مردم استان همواره برخلاف خواست و تبلیغات دشمن در صحنه‌های مختلف حماسه آفریدند.

وی تشویق مردم به شرکت نکردن در انتخابات را نقشه جدید دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است دانست و خاطرنشان کرد: در حساس‌ترین شرایط تاریخ هستیم و رأی مردم ایران اسلامی تأثیر به‌سزایی در منطقه و بین‌الملل دارد لذا مردم با حضور به موقع در تمامی صحنه‌های سرنوشت‌ساز، توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار