مسئول بنیاد مردمی نهضت پیشرفت بانوان کشور:

الگوی پیشرفت ایران اسلامی را تبیین کنیم

«سعیدی نژاد» گفت: در نهضت پیشرفت بانوان باید الگوی پیشرفت ایران اسلامی را تبیین و به جامعه منتقل کنیم.
کد خبر: ۶۵۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸ - 22February 2024

الگوی پیشرفت ایران اسلامی را تبیین کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «عاطفه سعیدی نژاد» مسئول بنیاد مردمی نهضت پیشرفت بانوان کشور امروز در نشست تبیینی نمایندگان نهضت پیشرفت بانوان مازندران که در اداره تبلیغات اسلامی بابلسر برگزار شد، با بیان اینکه هویت جامعه انسانی با پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی بیدار شده، اظهار داشت: امتداد قیام در نهضت پیشرفت بانوان در حال پیگیری است.

وی از بانوان خواست تا این پیام را یاری کنند، افزود: اگر ادعای نهضت مردمی داریم راهی نداریم پیام خود را شنیدنی کنیم تا مردم با این ادبیات همراه شوند و این پیام باید به درستی دریافت و منعکس شود.

سعیدی‌نژاد با عنوان اینکه رسالت بزرگی بر دوش بانوان گذاشته شده است، ادامه داد: پیام نهضت پیشرفت این است که این نهضت مأموریت جدی پیش روی بانوان قرار می‌دهد و به پهنای پیشرفت ایرانی اسلامی باید ظرفیت بانوان را در عرصه‌های مختلف پیشرفت فعال کنیم.

این مسئول تصریح کرد: با نگاهی که به الگوی سوم زن مسلمان داریم اصالت خانواده مهم است و با امتداد بخشی زن در خانواده برای مسئولیت اجتماعی وی برنامه‌ریزی می‌کنیم.

مسئول بنیاد مردمی نهضت پیشرفت بانوان کشور یادآور شد: آن چیزی که برای ما اولویت و اصالت جنسیت زن و آرامش وی در خانواده نبوده است بلکه رسیدن به تمدن توحیدی برای ما اصالت داشته است و الگو‌های مؤثری مانند حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) نیز چنین الگویی را برای ما ترسیم می‌کنند.

سعیدی نژاد با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) مدیریت و تملک فدک را عهده دارد، عنوان کرد: از همین دریچه بزرگ‌ترین اثرات اقتصادی را بر جریان داشته است و امروز به پهنای پیشرفته ایرانی اسلامی باید ظرفیت بانوان را جدی بگیریم و در نهضت پیشرفت بانوان قائل هستیم که به دنبال گفتمان سازی و فعال سازی بانوان در مسیر پیشرفت کشور هستیم.

مسئول بنیاد مردمی نهضت پیشرفت بانوان کشور بیان داشت: یکی از مشکلات جدی کشور این است که امروز نقشه‌ای برای حرکت کل جامعه ترسیم نشده است.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی به الگوی پیشرفت ادامه داد: الگوی حرکت به سمت تمدن سازی با نقشه پیشرفت طراحی شده است و راه رسیدن به تمدن اسلامی این نقشه است.

سعیدی نژاد با عنوان اینکه الگوی پیشرفت را باید در جامعه به گفتمان تبدیل کنیم، عنوان کرد: تصویرسازی مسیر حرکت امروز جمهوری اسلامی و گفتمان سازی آن از مسئولیت‌های زنان محسوب می‌شود، زیرا اگر حضور زنان در راهپیمایی‌های انقلاب اسلامی نبود این انقلاب موفق نمی‌شد یا به اینگونه معجزه آسا پیروز نمی‌شد و این زنان بودند که راضی شدند به پیام دعوت حضرت امام راحل لبیک گویند و مردان را تشویق کردند تا پای انقلاب اسلامی بایستند و ما امروز به این جنس حضور نیاز داریم و جامعه باید برای ایجاد حرکت و رقم زدن حرکت‌های تازه آماده باشد.

مسئول بنیاد مردمی نهضت پیشرفت بانوان کشور خاطرنشان کرد: در نهضت پیشرفت بانوان باید الگوی پیشرفت ایران اسلامی را تبیین و به جامعه منتقل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها