مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران:

امروز باید مجاهد میدان جنگ شناختی و ادراکی باشیم

حجت الاسلام «شریف تبار» گفت: امروز جنگ شناختی و ادراکی است و ما باید مبارز و مجاهد این میدان باشیم.
کد خبر: ۶۵۲۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲ - 22February 2024

امروز باید مجاهد میدان جنگ شناختی و ادراکی باشیمبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدمهدی شریف تبار» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران امروز در نشست تبیین نهضت پیشرفت بانوان که در اداره تبلیغات اسلامی بابلسر برگزار شد، با بیان اینکه هر صبح باید از خود بپرسیم که مردم کدام عصر و زمانه هستیم، اظهار داشت: آیا متناسب با عصر و زمانه حرکت می‌کنیم بهترین راهبرد برای ما است.

وی با عنوان اینکه باید بدانیم محور اصلی زندگی ما روی چه معیاری باشد، مساله بسیار مهم محسوب می‌شود، افزود: باید جبهه مجاهدت و زمان را بشناسیم و در خط مقدم اسلام مبارزه کنیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه باید در عصر ظهور و انتظار سربازی خود را برای امام زمان (عج) را نشان دهیم، گفت: تبیین و روشنگری و مبارزه در زندگی و سیره اهل بیت (ع) وجود داشت و بانوان جبهه نهضت پیشرفت و آبادانی باید در این مسیر حرکت کند و این نهضت به جامعه بانوانی هویتی داده است.

حجت الاسلام شریف تبار با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه خستگی و توقف ممنوع است، ادامه داد: ما باید این مسأله را در زندگی خود ترسیم کنیم و مادران عصر انتظار باید هم خود در مسیر باشند و هم دیگران را هدایت کنند تا این نسل سربازی امام زمان (عج) را به خوبی انجام دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران با اظهار اینکه نهج البلاغه در میان ما مغفول مانده است، خاطرنشان کرد: امروز جنگ شناختی و ادراکی است و ما باید مبارز و مجاهد این میدان باشیم، زیرا میدان جنگ است و دشمن در حال تلفات گرفتن است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار