معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اجرای الگوهای موفق فرهنگی در شهرداری‌ها/ برگزاری سالگرد شهید سلیمانی با همکاری شهرداری‌های کشور بود

توکلی‌زاده با بیان اینکه الگوهای موفق اجتماعی و فرهنگی را در شهرداری‌ها اجرا می‌کنیم، گفت: برگزاری برنامه‌هایی همچون سالگرد شهید سلیمانی، اربعین حسینی و دهه کرامت با همکاری شهرداری‌های کشور بود که تجربه موفقی در هم‌کاری و هم‌افزایی بود.
کد خبر: ۶۵۲۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰ - 22February 2024

الگوهای موفق فرهنگی را در شهرداری‌هه اجرا می‌کنیم/ برگزاری سالگرد شهید سلیمانی با همکاری شهرداری‌های کشور بود«امین توکلی‌زاده» معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با بیان اینکه رویکردهای اجتماعی و فرهنگی باید در شهرداری‌ها دنبال شود، اظهار داشت: در مجمع شهرداران کلانشهرها الگو‌های موفق فرهنگی و اجتماعی که در مورد تبادل‌نظر قرار می‌گیرد، قابلیت توسعه و اجرایی در نقاط مختلف ایران دارند چراکه دارای پشتوانه علمی و تجربی است. 

وی با اشاره به کمیسیون‌های تخصصی در مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، افزود: طی مدت اخیر با معاونت اجتماعی و فرهنگی در کلان شهر‌ها کار‌های مشترکی انجام دادیم و ثمرات این کار منجر به احصا تجربیات مختلف شده که امیدواریم به بهترین شکل بتوانیم از این تجربه استفاده کنیم. 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران عنوان کرد: تبدیل این تجارب موفق به فعالیت و کار و الگوسازی در راستای فعالیت‌های ملی یک اتفاق مهم است. برنامه‌های مشترک کلانشهر‌ها در دهه کرامت، اربعین و ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی از نتایج جلسه‌هایی که در این مجمع در مشهد مقدس و با حضور شهردار تهران داشتیم و نتیجه آن متفاوت برگزار شدن جشن‌های دهه کرامت در سراسر کشور بود. 

توکلی‌زاده محور فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی در شهرداری تهران را نشاط آفرینی و امیدافرینی دانست و تاکید کرد: ما این برنامه‌ها را با محوریت خانواده دنبال می‌کنیم؛ نمونه این برنامه‌ها در رشت و کرمانشاه و دیگر کلانشهر‌ها برگزار شده است که مورد استقبال بود. 

او از برنامه "قهرمان شهر" به عنوان یک فعالیت مهم ورزشی در سطح استان تهران یاد کرد و گفت: در حوزه ورزش در آستانه برگزاری رویداد قهرمان شهر هستیم که نقطه‌ی پایانی یک رویداد بزرگ در میان کلانشهر‌ها است. مجموعه این اقدامات در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران نشان می‌دهد ظرفیت برای ایجاد پدیده‌های ملی را داریم. 

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار