در حاشیه جلسه هیئت دولت؛

وزیر اطلاعات: آمریکا از داعش برای انجام اقدامات تروریستی در منطقه استفاده می‌کند

حجت‌الاسلام خطیب گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی و عوامل آنان در جهت اقدامات تروریستی از تروریست‌های داعشی بهره‌برداری می‌کنند.
کد خبر: ۶۵۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷ - 21February 2024

وزیر اطلاعاتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید اسماعیل خطیب» وزیر اطلاعات صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران ب انتخابات پیشِ رو اشاره کرد و اظهار داشت: ان‌شاءالله با کمک وزارت کشور و حضور همه مردم ایران امنیت انتخابات برقرار خواهد شد.

حجت‌الاسلام خطیب همچنین درخصوص پرونده یکی از ابرمفسدان اقتصادی عنوان کرد: بازگشت اموال مردم با کمک سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قوه قضائیه را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم و این اتفاق ارزشمندی برای کشور بود.

وی سپس به حماسه‌آفرینی ملت ایران در ۲۲ بهمن امسال اشاره و بیان کرد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن با همکاری و هم‌افزایی بین مجموعه‌های اطلاعاتی و امنیتی، راهپیمایی در کمال امنیت انجام شد و ان‌شاءالله در انتخابات نیز در کمال امنیت برگزار خواهد شد.

وزیر اطلاعات درخصوص فعالیت گروه‌های تروریستی مورد حمایت استکبار جهانی در منطقه نیز گفت: داعش که از حکمرانی مأیوس شده، در منطقه سرگردان است؛ لذا آمریکا و رژیم صهیونیستی و عوامل آنان در جهت اقدامات تروریستی از تروریست‌های داعشی بهره‌برداری می‌کنند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار