پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم به خانواده‌های معظم شهیدان فخاری و طاهرنیا

حجت‌الاسلام «لقمانپور» به مناسبت درگذشت مادر شهید فخاری و همسر شهید طاهرنیا پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۶۵۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱ - 21February 2024

پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم به خانواده‌های معظم شهیدان فخاری و طاهرنیابه گزارش دفاع‌پرس از قم، در پی درگذشت بانو «معصومه آفرین» مادر بزرگوار سردار شهید محمدجواد فخاری و نیز درگذشت «نسیبه علی پرست» همسر شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا، پیام تسلیتی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم خطاب به خانواده‌های این دو شهید صادر شد.

در این پیام آمده است؛

شهید فخاری در ۲۲ اسفند سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر و در سمت جانشینی گردان سیدالشهدا (ع) از لشکر ۱۷ به فیض عظیم شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش ۱۷ سال بعد تشییع و خاکسپاری شد و شهید سجاد طاهرنیا نیز که تولدش ۶ ماه بعد از شهادت شهید فخاری بود، سال ۱۳۹۴ در حلب سوریه به شهادت رسید.

این دو شهید عزیز هر چند در دو مقطع متفاوت و در دو جبهه مختلف به شهادت رسیدند، اما هر دو لب تشنگانی بودند که از جام عاشورایی سیدالشهدا (ع) نوشیدند و عاشقانه و خالصانه پا به معرکه نبرد نهاده و جان خویش را در راه دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب تقدیم کردند.

خانواده‌های معظم دو شهید والامقام نیز در فراق عزیزان شان، سال‌ها صبر زینبی پیشه کردند تا اینکه امروز مادر صبور شهید فخاری و همسر مهربان شهید طاهرنیا میهمان سفره حضرت زهرا (س) شدند و لذا مصیبت جانکاه فوق را به این دو خانواده ارجمند تسلیت عرض می‌کنیم.

سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم نیز در پیام‌های جداگانه ای، مصیبت دردناک فقدان مادر سردار شهید فخاری و همسر شهید طاهرنیا را تسلیت گفت.

پیکر بانوان ایثارگر «معصومه آفرین» و «نسیبه علی پرست» روز سه شنبه اول اسفند با حضور جمع زیادی از خانواده‌های معظم شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس در قم تشییع و در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار