معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی:

امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد

نظری گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران اسلامی در اوج قدرت و اقتدار قرار داشته و این اقتدار و عظمت عصبانیت دشمنان اسلام و قرآن را به همراه داشته‌ است.
کد خبر: ۶۵۲۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳ - 20February 2024

انتخابات لیلة القدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، دکتر «بهنام نظری» در نشست مدیران تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان مرکزی که با موضوع حضور حداکثری در انتخابات اسفند امسال برگزار شد اظهار داشت: تمامی زحماتی که در طول انقلاب کشیده شده‌ است در انتخابات خود را منصه ظهور قرار می‌دهد. 

وی با یادآوری رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات ادامه داد: رهبر معظم انقلاب چهار راهبرد و استراتژیک را در خصوص برگزاری انتخابات ارایه فرمودند که باید این راهبردها برای برگزاری انتخابات هرچه باشکوه تر در دستور کار مسئولان نظام قرار گیرد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات از جمله راهبردهای مورد نظر مقام معظم رهبری است که اقشار مختلف مردم هم خود مکلف به حضور هستند و هم باید دیگران را مکلف به حضور کنند.

نظری با یادآوری اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌ بین المللی عنوان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران اسلامی در اوج قدرت و اقتدار قرار داشته و این اقتدار و عظمت عصبانیت دشمنان اسلام و قرآن را به همراه داشته‌است.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام و قرآن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با انجام توطئه‌های بسیار از جمله جنگ و تحریم‌های گسترده علیه مردم ایران اسلامی ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را دستور کار خود قرار داده‌اند که به برکت رهبری و حضور حدکثری مردم در صحنه‌های مختلف تمامی این توطئه‌ها نقش برآب شده‌است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار