تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت آوارگان فلسطینی

گزارش‌های رسانه‌ای از تیراندازی گسترده نظامیان صهیونیست به سمت آوارگان فلسطینی در صف انتظار برای دریافت کمک‌های بشردوستانه در نوار غزه حکایت دارند.
کد خبر: ۶۵۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ - 20February 2024

تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت آوارگان فلسطینیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی در جنایتی جدید به صورت وحشیانه به سمت آوارگان فلسطینی که در غرب شهر غزه منتظر دریافت کمک‌های بشردوستانه بودند تیراندازی کرد.

این در حالی است که غرب شهر غزه شاهد گسترش شدید قحطی و گرسنگی در میان آوارگان فلسطینی است.

حمله اشغالگران صهیونیست به فلسطینی‌های مظلوم در جریان انتظار کشیدن آن‌ها برای رسیدن کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه در بخش‌های مختلف نوار غزه تکرار شده و ده‌ها شهید و زخمی برجای گذاشته است.

پیش از این نیز جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی چندین نوبت کامیون‌های حامل این کمک‌ها را در بخش‌های مختلف نوار غزه بمباران کرده بودند.

وزارت بهداشت نوار غزه روز گذشته اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تنها طی ۲۴ ساعت ۹ جنایت جدید در بخش‌های مختلف این باریکه انجام داد که منجر به شهادت ۱۰۷ نفر و زخمی شدن ۱۴۵ نفر دیگر شد.

در این بیانیه آمده است: با احتساب شهدای جدید، شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) تا روز دوشنبه به ۲۹ هزار و ۹۲ نفر افزایش یافت.

وزارت بهداشت غزه همچنین آخرین آمار زخمی‌های این جنایات را ۶۹ هزار و ۲۸ تن اعلام کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار