در آیین معارفه مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی‌ و دفاع مقدس؛

سردار «ناظر»: بازدید مهمانان ویژه نظامی ۷۳ کشور از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس/ ساخت موزه نقش زنان در دفاع مقدس آغاز شده است

مدیرعامل سابق موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اعلام خبر ساخت موزه نقش زنان در دفاع مقدس گفت: مهمانان ویژه نظامی از ۷۳ کشور از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرده‌اند و موزه در رده‌بندی موزه‌های برتر جهان ثبت شده است.
کد خبر: ۶۵۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴ - 20February 2024

بازدید مهمانان ویژه نظامی  ۷۳ کشور از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس/ کار ساخت موزه زنان آغاز شده استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم «محمدقاسم ناظر» مدیرعامل سابق موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل این موزه که امروز (سه‌شنبه) با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در دوران مسئولیت خود اظهار داشت: توفیق داشتم که مدتی در مجموعه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در کنار عزیزانی باشم که با تلاش مؤثرشان، اقدامات خوبی انجام گرفت.

سردار ناظر ادامه داد: سال گذشته در بخش تالار‌های موزه با توجه به اشکالاتی که در روند سامانه و دستگاه‌ها وجود داشت، اقدامات زیرساختی و فنی خوبی انجام شد.

وی افزود: مشکلات فنی و بازسازی سراسرنمای دفاع مقدس با دست توانمند کارکنان موزه، با ارقامی بسیار کم  و مشکلات تالار پنجم نیز به همت فنی‌کاران موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رفع شد.

مدیرعامل سابق موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همچنین با بیان اینکه طراحی موزه نقش زنان در دفاع مقدس از پیش انجام شده است، عنوان کرد: ساخت این موزه در دست اقدام بوده و در حال پیشرفت است.

سردار ناظر اضافه کرد: طراحی موزه نقش تهران در دفاع مقدس هم مورد تصویب قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کار‌های محتوایی موزه‌های استان‌ها بر عهده موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است، امیدواریم که در زمان مقرر کار‌های محتوایی به پایان برسد.

مدیرعامل سابق موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همچنین به بازدید مهمانان خارجی از این موزه اشاره کرد و گفت: مهمانان ویژه نظامی از ۷۳ کشور از موزه بازدید کرده‌اند و این موزه در رده‌بندی موزه‌های برتر جهان ثبت شده است.

سردار ناظر خاطرنشان کرد: دو پروژه در حال ساخت شامل مرکز اسناد و کتابخانه موزه ملی انقلاب اسلامی دفاع مقدس تا دو ماه دیگر به اتمام می‌رسد؛ همچنین دریاچه هورالهویزه نیز در حال اصلاح است که برای نوروز قابل بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها