فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد؛

بهره‌مندی ۴۶۰۰ نفر از آب شرب پایدار در عنبرآباد

سردار «نظری» با بیان اینکه در ۱۱ روستای عنبرآباد کار تقویت، توسعه و اصلاح خط انتقال و شبکه توزیع آب انجام شد، گفت: در نتیجه آن حدود ۴۶۰۰ نفر جمعیت (هزار خانوار) این روستاها از آب شرب پایدار بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۶۵۲۳۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴ - 19February 2024

بهره‌مندی ۴۶۰۰ نفر از آب شرب پایدار در عنبرآباد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان،با حضور سردار «محمدعلی نظری» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز 11 طرح آبرسانی و چند طرح عمرانی شامل پنج پایگاه مقاومت بسیج و مهمانسرا در شهرستان عنبرآباد و یک مدرسه در روستای کهوربیگی از توابع شهرستان جیرفت افتتاح شد.

در حاشیه آیین افتتاح این طرح‌ها سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: با کمک بسیج سازندگی، فرماندار، سران طوایف و امام جمعه عنبرآباد امروز چند طرح آبرسانی و عمرانی در شهرستان عنبرآباد افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه آب شرب پایدار که یکی از مهمترین مسائل و معضلات جنوب استان است، گفت: امروز آبرسانی به 11 روستا انجام شد که تقویت، توسعه، اصلاح خط انتقلال و شبکه توزیع آب 7 روستا و اصلاح شبکه چهار روستا را داشتیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه با افتتاح این طرح‌ها هزار خانوار شامل چهار هزار و 600 نفر از نعمت آب شرب پایدار برخوردار شدند، ادامه داد: تمام روستاهایی که مشکل آب آشامیدنی داشتند، احصا شده و روند آبرسانی به این روستاها با کمک خیران و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) ادامه دارد.

وی از افتتاح پنج پایگاه مقاومت بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: پایگاه‌های مقاومت ما این روزها امنیت مردمی را ترویح می‌دهند و یکی از ارکان گروه‌های جهادی شناسنامه‌دار ما همین پایگاه‌های مقاومت هستند که علاوه بر خدمت‌رسانی، در مواقع بحرانی نیز به کمک مردم می‌آیند.

نظری با بیان اینکه در مجموع بیش از شش میلیارد تومان پروژه امروز در شهرستان عنبرآباد افتتاح شده است، افزود: روند خدمت‌رسانی به مردم به ویژه در مناطق محروم و کم‌برخوردار همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار