حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس؛

نماینده مجلس شورای اسلامی: حضور پرشور در انتخابات خط بطلانی بر نقشه‌های دشمن خواهد بود

حجت‌الاسلام آقاتهرانی با بیان اینکه مشکلاتی در کشور است و باید برطرف شود، گفت: استکبار جهانی از گذشته تاکنون به‌دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولین نظام است و حضور پرشور در انتخابات خط بطلانی بر نقشه‌های دشمن خواهد بود.
کد خبر: ۶۵۲۲۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴ - 19February 2024

نماینده مجلس شورای اسلامی: حضور پرشور در انتخابات خط بطلانی بر نقشه‌های دشمن خواهد بودحجت‌الاسلام والمسلمین «مرتضی آقاتهرانی» نماینده مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع‌مقدس مستقر در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با بیان اینکه حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی و وحدت‌آفرین است، اظهار داشت: ملت ایران همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن باید حضور میلیونی داشته باشند و نشان دهند همواره پای نظام و انقلاب خود هستند.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی با تاکید بر اینکه دشمنان و نظام سلطه به دنبال نشان دادن چهره‌ای ناامن از جمهوری اسلامی ایران در دنیا هستند، گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رای معنادار و پیام‌رسان است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلاتی در کشور است و باید برطرف شود، افزود: استکبار جهانی از گذشته تا کنون به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولین نظام است و حضور پرشور در انتخابات خط بطلانی بر نقشه‌های دشمن خواهد بود.

به گزارش دفاع‌پرس، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود. نامزدهای این انتخابات برای دستیابی به ۲۹۰ کرسی قوه مقننه و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت می‌کنند.

سید محمدتقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور از اختصاص شعب اخذ رای ثابت و سیار در بیش از ۹۰ هزار نقطه کشور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری خبر داد و گفت: انتخابات یک تکلیف دینی، ملی و قانونی است که در این صورت، بی شک با عنایت و لطف الهی در برگزاری انتخابات، موفق خواهیم بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار