حضور حداکثری، اقتدار ملی/

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی: حضور در انتخابات مطالبه شهدا و امام خمینی(ره) از مردم/ انتخابی آگاهانه و هوشمندانه داشته باشیم

سرهنگ «فلاحی» گفت: شهدای گرانقدر در وصیت‌نامه‌های خود مردم را به حمایت از ولایت و رهبری انقلاب و پشتیبانی از نظام اسلامی دعوت کردند و امام خمینی (ره) نیز توصیه کردند که مردم در همه انتخابات‌ها شرکت داشته باشند.
کد خبر: ۶۵۲۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵ - 20February 2024

«حضور در انتخابات» مطالبه شهدا و امام خمینی(ره) از مردم/ انتخابی آگاهانه و هوشمندانه داشته باشیمسرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان جنوبی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی با خون شهیدان به ثمر رسیده و عزت روزافزون نظام اسلامی مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگران است، اظهار داشت: شهدا دارای گفتمان و آرمان بودند و ما وارثان خون شهدا باید با فهم درست از آرمان شهدا به آن وفادار باشیم.

وی انتخابات و مشارکت فعال در آن را از موضوعات مهم و تأکیدات بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدا ذکر کرد و گفت: شهدای گرانقدر در وصیت‌نامه‌های خود مردم را به حمایت از ولایت و رهبری انقلاب و پشتیبانی از نظام اسلامی دعوت کردند و امام خمینی (ره) نیز توصیه کردند که مردم در همه انتخابات‌ها شرکت داشته باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی عمل به این توصیه‌ها را بیانگر وحدت و انسجام ملت ایران و پاسخی کوبنده به دشمنان دانست و اضافه کرد: مردم قهرمان و جوانان فداکار ایران اسلامی برای خشنودی حضرت امام (ره) در اسنفد امسال با حضور پرشور در این صحنه برگ زرین دیگری را در تاریخ کشور خلق خواهند کرد.

سرهنگ فلاحی افزود: شهدا و جانبازان سرافراز با رشادت‌های وصف‌ناپذیر خود در دوران دفاع مقدس امنیت و عزت را برای جامعه امروزی به ارمغان آوردند و بر این پایه وظیفه تک تک آحاد جامعه است تا با حضور حماسه‌ساز در پای صندوق‌های رأی قدردان حماسه شهدا باشند.

وی جایگاه نظام جمهوری اسلامی طی این ۴۵ سال را در سایه مدیریت فرهنگ ایثار و شهادت دانست و تأکید کرد: حساسیت نسبت به جامعه، زمان‌شناسی و مسئولیت‌پذیری در وصیت‌نامه شهدا موج می‌زند و حامل این پیام است که اگر در زمان مناسب به یاری امام‌مان نشتابیم، عاشورا تکرار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی رمز پیروزی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس را وحدت و همدلی عنوان کرد و گفت: در دوران مقدس با دست خالی و کمترین تسلیحات نظامی پیروز شدیم که رمز پیروزی ما وحدت و همدلی بود بنابراین ضرورت دارد در عرصه انتخابات هم با وحدت و همدلی زمینه‌ساز مشارکت بالا باشیم.

سرهنگ فلاحی حضور حداکثری در انتخابات را لبیک گفتن به دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدات دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: هر چه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی پر شورتر و با نشاط‌تر باشد دشمن مأیوس‌تر و در راه رسیدن به اهداف شومش ناکام‌ترمی‌شود.

وی اضافه کرد: اقشار جامعه باید با حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخابی آگاهانه و هوشمندانه در سرنوشت کشور که برای اقتدار و سربلندی آن صد‌ها هزار شهید، جانباز و آزاده تقدیم شده، سهیم شوند و حمایت خود را از انقلاب، ولایت فقیه و آرمان‌های نظام اسلامی به نمایش بگذارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی سیره عملی شهدا را بهترین الگو برای منتخبان انتخابات ذکر کرد و گفت: کاندیدا‌های انتخابات به ویژه منتخبان باید با الگو گرفتن از زندگی شهدا و وصایای این عزیزان در راستای رشد، توسعه و اعتلای کشور به ویژه حوزه انتخابی خود تلاش کنند.

سرهنگ فلاحی خاطرنشان کرد: ملت قهرمان و بصیر ایران در عمل به وصیت شهیدان و امام خمینی (ره) بسیار پرشورتر از گذشته برای تقویت نظام و انقلاب در پای صندوق‌های رأی حضور خواهند یافت و بار دیگر عظمت و اقتدار نظام را در دنیا و منطقه نشان و توطئه‌های دشمنان علیه ایران را خنثی خواهند کرد.

لیلا لیموئی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار