با حضور سردار کارگر؛

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس برگزار شد+ تصاویر

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۱۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ - 17February 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس صبح امروز (شنبه) با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که امیر سرتیپ «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید حسین ستوده» رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حضور داشتند، از خدمات ارزشمند سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید مجید هاشمی‌دانا» قدردانی به عمل آمد و طی حکمی از سوی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس «هادی کهن‌دل» به‌عنوان مدیرعامل جدید خبرگزاری دفاع مقدس معرفی شد.

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس برگزار شد

متن حکم به شرح زیر است؛

«برادر ارجمند جناب آقای هادی کهن‌دل 

با استعانت از خداوند سبحان و برابر مصوبه، هیئت مدیره مورخ ۲۳/ ۱۱ /۱۴۰۲ خبرگزاری دفاع مقدس و نظر به شایستگی علمی و تخصصی، سوابق و تجارب ارزشمندتان، جنابعالی را به‌عنوان مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس تعیین و منصوب می‌نمایم. 

نظر به اهمیت فضای مجازی و عرصه خطیر اطلاع‌رسانی در عصر حاضر و تاکید رهبر معظم انقلاب بر حضور فعال نهادها و نیروهای انقلاب در این عرصه، نقشی که خبرگزاری دفاع مقدس در ادای رسالت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس می‌تواند به عهده گیرد؛ بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود. 

امید است با توکل و استمداد از خداوند تبارک و تعالی و ادامه حرکت در صراط نورانی حضرت امام خمینی (رحمت‌الله علیه) و شهیدان والا‌مقام و پیروی از فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) در جهت انجام ماموریت‌های محُوله، موفق و مؤید باشید.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس برگزار شد

کهن‌دل دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مدیریت رسانه است و سابقه مدیریت روابط عمومی و ارتباطات سازمان بسیج مستضعفین، مدیرعامل خبرگزاری بسیج و مشاور رسانه‌ای معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار