حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه موقت بیرجند:

«انتخابات» امتحان بزرگ ملت ایران/ نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر حضور و اراده مردم است

حجت‌الاسلام «نوفرستی» گفت: امسال امتحان بزرگی در پیش است و قطعا ملتی که با بهره‌گیری از بیانات بزرگان در ۲۲ بهمن با بصیرت به میدان آمد در این روز هم افرادی که رأی دادن بر آنان واجب است با حضور خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و صهیونیست‌ها و ایادی آن‌ها در منطقه خواهند زد.
کد خبر: ۶۵۱۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳ - 16February 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام «غلامحسین نوفرستی» امام جمعه موقت بیرجند امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته، اظهار داشت: جریان حق در دنیا رو به گسترش است بنابراین همان‌طور که حرکت به سمت مقام قرب الهی از سوی انسان ظاهر می‌شود باید برای یاری دین خدا به میدان بیاییم.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، بیان داشت: در حماسه ۲۲ بهمن امسال علی‌رغم توطئه‌های دشمنان که به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم بودند، اما این مردم مؤمن همچون آهن محکم بعد از ۴۵ سال با ایمان بیشتر، عمل خالص‌تر و بصیرت بالاتر به میدان آمدند.

امام جمعه موقت بیرجند نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر حضور و اراده مردم دانست و تبیین کرد: مردمی که می‌خواهند اسلام را یاری کنند و زمینه اجرایی شدن دین را در عرصه‌های بین‌المللی فراهم سازند در این میدان حاضر شدند که این حضور در پشتوانه امنیت ملی و کمک به مسلمانان و مظلومان عالم و آزادگان مؤثر است.

حجت‌الاسلام نوفرستی تأکید کرد: امسال امتحان بزرگی در پیش است و قطعا ملتی که با بهره‌گیری از بیانات بزرگان در ۲۲ بهمن با بصیرت به میدان آمد در این روز هم افرادی که رأی دادن بر آنان واجب است با حضور خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و صهیونیست‌ها و ایادی آن‌ها در منطقه خواهند زد.

وی با بیان اینکه باید فردی را انتخاب کنیم که بتواند در تراز انقلاب اسلامی در سطح بین‌الملل و رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم خوب عمل کند، تصریح کرد: باید افرادی را برگزینیم که وضعیت کنونی جهان اسلام را بدانند و تحلیل داشته باشند، زیرا موقعیت و شرایط کنونی دنیای اسلام اجازه نمی‌دهد که انتخاب نادرست داشته باشیم.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینگه نماینده باید با تقوا و تبعیت محض از ولایت و شناخت از دشمنان داشته و در قانون‌گذاری مشارکت فعال داشته باشد، تبیین کرد: نامزد‌های انتخابات نباید وعده‌ای به مردم بدهند که در اختیارات آن‌ها نیست لذا پیگیری مشکلات روستا‌ها کار دهیار و شورا است.

حجت‌الاسلام نوفرستی گفت: استکبار جهانی به دنبال ترویج فقر و چپاولگری بوده که این حرکت محکوم به شکست است چراکه بعد از جریان غزه حقایق و جریانات به نفع اسلام است و نویدبخش حکومت جهانی امام زمان (عج) خواهد بود.

وی به مؤسسه خیریه محکم درخصوص حمایت از کودکان با ناهنجاری مادرزادی در خراسان جنوبی که از یک سال و نیم قبل در این استان کارش را آغاز کرده اشاره و خاطرنشان کرد: حدود ۲ هزار و ۵۰۰ کودک شناسایی و تاکنون ٢۵٠ عمل جراحی سخت به صورت رایگان انجام شده و ۱۷ مرتبه پزشکان فوق تخصص به بیرجند آمدند که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار