معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرزخبر داد؛

تایید صلاحیت ۷۵ درصد داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در البرز

«ولی پوری» از تایید صلاحیت ۷۵درصد داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۱۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶ - 15February 2024

تایید صلاحیت ۷۵ درصد داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در البرزبه گزارش دفاع پرس از البرز، «مرتضی، ولی پوری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در دومین نشست تبیین قانون انتخابات و تقویت فضای اطلاع رسانی عمومی انتخابات در البرز که در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، برگزار شد، گفت: داوطلبان انتخاباتی تا ۱۵ روز قبل از انتخابات می‌توانند حوزه انتخابات خود را تغییر دهند.

وی افزود: از مجموع ۱۱ داوطلب ثبت نامی در ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در استان البرز سه نفر تایید شده اند و فرصت جابجایی، انتقال برای داوطلبان خبرگان رهبری تمام شده است.

رییس ستاد انتخابات استان البرز بیان کرد: در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان البرز ۶۴۸ نفر ثبت نام کرده بودند.
وی انتخابات را مظهر اراده و اقتدار نظام اسلامی خواند و افزود: حضور مردم در انتخابات پشتوانه نظام اسلامی است و دشمنان درصدد هستند تا مردم را دلسرد کنند.

ولی پوری گفت: به هر میزان حضور مردم در پای صندوق‌های رای بیشتر شود در امنیت ملی کشور موثر خواهد بود و دراین زمینه رسانه‌ها به عنوان افرادی که مورد وثوق مردم هستند موثر هستند.

وی یاد آورشد: دشمن دست از توطئه چینی بر نمی‌دارد، وظیفه رسانه مقابله با دشمن است چراکه اهمیت کارکرد رسانه برهیچ کس پوشیده نیست.
معاون استاندار البرز خطاب به رسانه‌ها تاکید کرد: آنچه در توان دارید به عنوان رکن چهارم دموکراسی بکار گیرید و در آگاه سازی مردم کمک کنید.

وی بیان کرد: امروز باید دستاورد‌های نظام اسلامی را هرچه بیشتر برای مردم توضیح داد چراکه دشمن در جبهه جنگ نرم دست بردار نیست.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار