یادواره شهدای منطقه چهارمردان قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای منطقه چهارمردان قم شامگاه چهارشنبه در مسجد باب الجنه برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲ - 15February 2024

یادواره شهدای منطقه چهارمردان قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای منطقه چهارمردان و خیابان انقلاب قم شامگاه چهارشنبه همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز در مسجد باب الجنه برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین «ناصر رفیعی» از اساتید حوزه علمیه طی سخنانی با اشاره به احادیث و روایات، برداشتن قدم برای رضای الهی و صله رحم، تحمل مصیبت و خشم و دو قطره خون و اشک در نزد خدا را برای سازندگی و کمال انسان بسیار مهم توصیف کرد.

این مراسم با خاطره گویی و مولودی خوانی علی مالکی نژاد در وصف اعیاد شعبانیه و همخوانی سرود خاطره انگیز «دایه دایه وقت جنگه» و یک سرود حماسی ادامه یافت.

مراسم فوق در شب ولادت حضرت امام زین العابدی(ع) و به همت هیات پیشکسوتان بسیجی سیدالساجدین حوزه بسیج شهید ورزنده ناحیه بسیج امام حسین (ع) و بسیجیان حوزه ترتیب یافته بود و در آن علاوه بر همرزمان و خانواده‌های معظم شهدا، نمازگزاران مسجد باب الجنه، اهالی منطقه چهارمردان و خیابان انقلاب و پیشکسوتان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مسئولان و نمایندگانی از سپاه و بسیج، بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها