لاریجانی در بازدید از مرکز موشکی سپاه عنوان کرد

افزایش حمایت‌های مجلس از توسعه توان موشکی کشور

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قدرت سپاه دشمن را مرعوب می‌کند، بر حمایت بیش از پیش مجلس شورای اسلامی از اعتبارات موشکی در برنامه پنج ساله ششم تاکید کرد.
کد خبر: ۶۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵ - 05January 2016

افزایش حمایت‌های مجلس از توسعه توان موشکی کشور

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از یک پایگاه موشکی سپاه، از نزدیک در جریان برخی فعالیتهای نیروی هوافضای سپاه قرار گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع فرماندهان و کارکنان این مراکز، طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این نیرو بهخصوص شهیدان حاج احمد کاظمی و حاج حسین تهرانیمقدم و تجلیل از پیشرفتها و توانمندی ایجاد شده گفت: روحیه انقلابی، اخلاص، توکل بر خدا و همچنین فرهنگ حاکم بر سپاه همراه با پیشرفتهای علمی و تکنولوژیکی، امروز قدرتی از سپاه ساخته که دشمن را مرعوب کرده است.

وی تصریح کرد: پیشرفتهایی که اکنون در سپاه در زمینههای مختلف روی داده موجب خوشحالی همه دوستداران نظام و کشور است و این مهمترین عامل بازدارندگی است که باعث ایجاد امنیت و صلح در کشور و منطقه میشود.

لاریجانی در بخشی از سخنان خود به حمایت بیش از پیش مجلس شورای اسلامی از اعتبارات موشکی در برنامه پنجساله ششم تأکید کرد.

در این دیدار، فرماندهان و مسئولان نیروی هوافضای سپاه با تشریح میزان آمادگی دفاعی خود، روشهای مقابله با دشمن احتمالی در عرصههای گوناگون را بیان کردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار