برگزاری آئین اختتامیه دومین دوره جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه (س)

آئین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان دومین دوره جشنواره زائران کریمه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸ - 14February 2024

آئین اختتامیه دومین دوره جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه (س) برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آئین اختتامیه دومین دوره جشنواره زائران کریمه (س) و جشن اعیاد شعبانیه با حضور جمعی از اصحاب رسانه، مسئولان و منتخبان این جشنواره رسانه‌ای برگزار شد.

در آیین فوق، احمد حاجی زاده معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم، ابوالقاسم مقیمی معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استاندار قم، امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، مصطفی مولایی رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مقدس قم و مهدی توکلیان مدیرکل نهاد کتابخانه‌های استان حضور داشتند.

به گفته حمیدرضا جعفرزاده، دبیر دومین جشنواره زائران کریمه (س)، این جشنواره از ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ لغایت ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ با شرکت ۳۰ رسانه استان و تعدادی از کانال‌ها و صفحات فضای مجازی برگزار و بیش از ۵۰ اثر در بخش خبرنگاران دریافت شد.

وی افزود: در بخش خبر محمد جهانگیریان و حسین حسینی طلب، در بخش گزارش هیفا پردل، رضا علیمحمدی و اعظم ربانی به ترتیب رتبه اول تا سوم، در بخش اینفوگرافی مهدی هواسی و در بخش مصاحبه شیما احمدزاده جزو برگزیدگان این جشنواره بودند.

جعفرزاده ادامه داد: در بخش رسانه‌ها خبرگزاری‌های ایرنا، ایسنا و مهر به ترتیب رتبه اول تا سوم، در بخش پایگاه‌های خبری قم پرس، تابناک قم و قم‌نا رتبه اول تا سوم و در بخش فضای مجازی کانال‌های قم آنلاین، نیروگاه تایمز و خبر فوری قم رتبه اول تا سوم را کسب کردند؛ همچنین در بخش ویژه جشنواره نیز از خبرگزاری شبستان با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار