وزیر امور خارجه مطرح کرد؛

نقش غرورآفرین پاسداران در حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی

امیرعبداللهیان گفت: نقش غرورآفرین نیروهای مسلح در پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی، حفاظت از مرزها، تأمین امنیت کشور و ملت، مبارزه با تروریسم و ... از صفحات درخشان تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۶۵۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲ - 14February 2024

.به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه در پیامی فرارسیدن سوم شعبان روز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار را به سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

در پیام تبریک امیرعبداللهیان آمده است:

سوم شعبان سالروز ولادت فرخنده حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار را به جنابعالی و همه پاسداران غیور و سرافراز کشور تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بی‌شک نقش غرورآفرین پاسداران عزیز در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی، حفاظت از مرزها، تأمین امنیت کشور و ملت، مبارزه با تروریسم و ارتقاء اقتدار این مرز و بوم، از صفحات زرین و درخشان تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

مزید توفیق آنجناب و همه برادران و خواهران گرامی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خدمت به اسلام و ایران عزیز و پاسداری از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیه الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از خدای عزیز و حکیم مسئلت دارم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار