طی مراسمی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی: جانبازان بهترین الگوی ایثار، ولایت‌مداری و فداکاری هستند

سرهنگ الهی راد گفت: بهترین و بی‌نظیر‌ترین الگوی ایثار، وفاداری، ولایت‌مداری و فداکاری برای همه آحاد، جانبازان عزیز هستند.
کد خبر: ۶۵۱۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳ - 14February 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی: جانبازان بهترین الگوی ایثار، ولایت‌مداری و فداکاری هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خراسان شمالی، سرهنگ پاسدار «مهدی الهی‌راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت خجسته میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) ضمن تبریک روز جانباز اظهار داشت: جانبازان اسوه‌های صبر و ایثار هستند که با الگوبرداری از سبک زندگی آن‌ها می‌توان به‌درستی در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداشت.

الهی راد افزود: مایه مباهات مردم شریف ایران اسلامی است که در ظل رهبری حکیم فرزانه‌ای هستند که در راه این انقلاب به جانبازی نائل شده‌اند. روز جانباز را به بزرگ جانباز انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) تبریک عرض می‌کنم.

این مسئول یادآور شد: افتخار داریم که نماینده ولی فقیه در استان نیز از جانبازان هشت سال دفاع مقدس است. بی تردید امنیت امروز ما و مردم شریف ایران سربلند اسلامی مرهون از خودگذشتگی ایثارگران عزیز بویژه جانبازان صبوری است که مولا و مقتدایشان بزرگ جانباز کربلا حضرت اباالفضل العباس است و امروز ملت و رهبر عزیز به وجودشان افتخار می‌کنند.

وی ضمن تبریک میلاد حضرت عباس (ع) و روز جانباز به جانبازان و ایثارگران خراسان شمالی، ادامه داد: بهترین و بی‌نظیر‌ترین الگوی ایثار، وفاداری، ولایت‌مداری و فداکاری برای همه آحاد، جانبازان عزیز هستند. ایثار عالی‌ترین خصلت اخلاقی بوده و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری ایثارگری رزمندگان، وظیفه‌ای مهمی است که بر عهده همه ما قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار