در سخنانی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: تجلی نفوذ عملیاتی اندیشه انقلاب اسلامی در جبهه مقاومت/ برافراشته ماندن پرچم جهاد و شکست قطعی دشمن/ ارزش‌های دفاع مقدس سند عزت ایران است

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: نفوذ عملیاتی اندیشه انقلاب اسلامی که گسترش تفکر جهاد، مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم را رقم زده در جبهه مقاومت تجلی پیدا کرده است.
کد خبر: ۶۵۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲ - 14February 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: تجلی نفوذ عملیاتی اندیشه انقلاب اسلامی در جبهه مقاومت/ برافراشته ماندن پرچم جهاد و شکست قطعی دشمن/ ارزش‌های دفاع مقدس سند عزت ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در مراسم فرهنگی و بصیرتی ویژه مدیران اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان که به مناسبت اعیاد شعبانیه و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شب گذشته در مجتمع نورالرضا (ع) مشهد برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) سالروز ولادت امام حسین را روز پاسدار نامیدند و ایثارگری‌های سیدالشهدا علیه‌السلام را با ایثارگری‌های پاسداران قرینه گرفتند چراکه پاسداران به تاسی از سید و سالار شهیدان از همه داشته‌های خود در راه دفاع از دین خدا و پیگیری آرمان‌های الهی گذشتند

وی تاکید کرد: بحمدالله پاسداران در طول ۴۵ سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد به شایستگی و با سربلندی از آزمون‌های سخت و دشوار عبور کرده‌اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: امام خمینی (ره) در دوران حیات پر برکاتشان بر این مهم تاکید داشتند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود و رهبر معظم انقلاب اسلامی متذکر شدند که پاسدارها از خودتان پاسداری کنید. مفهوم این گفتمان‌ها این است که مشی و مکتب پاسداری که از مکتب و سیره حضرت اباعبدالله علیه‌السلام تاسی گرفته شده مورد تایید و تأکید امامین انقلاب اسلامی بوده و هست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی ادامه داد: در طول ۴۵ سال گذشته دشمن حتی برای یک ساعت هم ملت ایران را به حال خود رها نکرده و برای ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی هر آنچه از دستش برآمده در حد اعلا انجام داده است. متقابلاً ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و مدافعان حقیقی انقلاب و نظام مقدس اسلامی با هدایت‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی برای جهاد و دفاع در همه عرصه‌ها، در رکاب ولایت بوده و برای انجام وظیفه در این راه سر از پا نمی‌شناسند.

یوسفعلی‌زاده گفت: تا زمانی که زندگی ما بر مدار جهاد، ایثار، ازخودگذشتگی، ایستادگی پای آرمان‌ها، یاری دین خدا و دفاع از حریم و حرم باشد خدا وعده داده که نصرتش شامل حالمان می‌شود و ما را پیروز می‌کند مگر آنکه در این مسیر دلسرد و ناامید شویم که این‌ها جزو اعمال شیطان است.

وی بیان داشت: باید قدرشناس مجاهدت‌های شهدا، ایثارگران، آزادگان و پیشکسوتان عرصه‌های عزت و شرف باشیم و پای کار انقلاب اسلامی بمانیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ساختاری را برای ماموریت مهم حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اختصاص داده‌اند چراکه نظام سلطه با صد زبان به دنبال القای دروغ و شبهه و همچنین تحریف حقایق و جابجا کردن حق و باطل است. یکی از عرصه‌هایی که در معرض این تهاجم دشمن قرار دارد ارزش‌های دفاع مقدس است چراکه تا پرچم دفاع بالاست شکست دشمن حتمی است و نمی‌تواند به ارزش‌ها خدشه‌ای وارد کند؛ بر همین اساس آحاد جامعه نسبت به این مهم باید اهتمام داشته باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی یادآور شد: باید با بدخواهی‌های دشمنان مقابله کنیم و ارزش‌های دفاع مقدس را که سند آزادگی، عزت و گسترش انقلاب اسلامی است نشر دهیم و این مهم را به عنوان یک مسئولیت بزرگ مطالبه کنیم.

یوسفعلی‌زاده ابراز داشت: اگر امروز انقلاب اسلامی در دنیا گسترش پیدا کرده به دلیل جهاد مستمر آحاد جامعه است. نفوذ عملیاتی اندیشه انقلاب اسلامی که گسترش تفکر جهاد، مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم را رقم ‌زد در جبهه مقاومت تجلی پیدا کرده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس این حقیقت را به ملت‌های آزادیخواه جهان آموخت که روی پای خود بایستند و از دشمنان نترسند تا خداوند یاریگر آن‌ها باشد.

این مقام مسئول تاکید کرد: علی‌رغم فتنه‌انگیزی‌های دشمنان، اما حضور مردم در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن پرشور، شوق‌انگیز و گسترده بود و مهر تاییدی بر حرکت توفنده انقلاب اسلامی شد. ان‌شاءالله شاهد همین حضور در انتخابات ۱۱ اسفند باشیم و باز هم ملت آماده و حاضر در میدان ایران اسلامی دوباره چشم دشمن را کور خواهند کرد و ساحت جامعه را پرنور و حرکت انقلاب را پرشور می‌کنند که این مسیر پر بهجت میراث امام خمینی (ره) و شهیدان است.

خبرنگار: محمدرضا حقدادیان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار