فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان خبر داد؛

اهدای سه هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان

سردا فدا گفت: بالغ بر سه هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند اهدا شده است و امسال بالغ بر دو هزار خانه با همکاری کمیته امداد در حال ساخت است.
کد خبر: ۶۵۱۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳ - 14February 2024

اهدای سه هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان به همت بسیجبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سردار مجتبی فدا» فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان در نشست خبری به مناسب سوم شعبان‌المعظم روز پاسدار، اظهار داشت: سازمان سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، همزمان با انقلاب متولد شد و در بحران‌ها، چالش‌ها و ماموریت‌ها تکوین پیدا کرد.

وی با بیان اینکه سپاه به خودی خود رشد نمی‌کند و قدرتمند نمی‌شود بلکه با ماموریت‌ها و حضور در میدان‌های مردمی به اقتدار رسیده است، افزود: سپاه پاسداران برای دفاع از انقلاب تشکیل شد و نقش اولیه را در مساجد به عهده گرفت و در تامین امنیت مردم و مقابله با ناامنی نقش داشت.

فدا گفت: حضور فعال در مناطق مختلف کشور از جمله سیستان و بلوچستان، ترکمن صحرا، خوزستان و کردستان در ابتدای پیروزی انقلاب از ماموریت‌های اولیه این نهاد بود، امام راحل در بیست و هشتمین روز از مردادماه سال ۵۸ اولین ماموریت کاری را به پاسداران ابلاغ کردند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان عنوان کرد: به واسطه جنگ و اقداماتی که منافقان و دشمنان انجام میدادند، هواپیماربایی اتفاق می‌افتاد که سپاه حفاظت هواپیماربایی تشکیل شد و در این ماموریت موفق شد و تا الان هیچ گونه هواپیماربایی نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه در سال 1364 به فرمان امام خمینی(ره) سه نیروی زمینی، هوایی، دریایی در سپاه شکل شد، افزود: سپاه امروز در دریا حفاظت از مرزهای دریایی، کمک به دولت و مقابله با تهدیدات دریایی کمک‌حال کشور است و در حوزه هوافضا و موشکی امروز در حال دفاع از کیان کشور است.

فدا بیان کرد: جبهه مقاومت امروز همبستگی بین لبنان و فلسطین، یمن و فلسطین، عراق و فلسطین، ایران و فلسطین، سوریه و فلسطین را رقم زده و امروز شاهد هستیم جهان اسلام در اوج قدرت است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به جنگ نرم دشمن، افزود: سپاه و بسیج یگان‌های سایبری متعددی در فضای مجازی و رسانه‌ای راه‌اندازی کرده‌اند چرا که وقتی دشمنان جنگ نیمه سخت را در دستور کار قرار داد ما نیز باید سازوکارهای خود را به روز و ساماندهی می‌کردیم و این کار را انجام دادیم.

وی خاطرنشان کرد: جنگ که تمام شد مأموریت سپاه در راستای بازسازی و آماده‌سازی اماکن موردنیاز قرار گرفت و به‌ مرورزمان بخشی از امکانات سپاه در خدمت به محرومیت‌زدایی قرار گرفت که یکی از این ظرفیت‌ها قرارگاه خاتم‌الانبیا است.

فدا بیان کرد: پس از دوران دفاع مقدس دو نیروی مقاومت بسیج و قدس به مجموعه سپاه اضافه شد که نیروی قدس با هدف حمایت از حرکت‌های مردمی، ضد صهیونیستی و ضد آمریکایی شکل گرفت و در نیل به اهدافی همچون دور کردن تهدیدها از مرزهای کشور، شکست جنگ نیابتی دشمنان و تقویت جبهه مقاومت موفق بود.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: رژیم صهیونیستی با کمک آمریکایی‌ها، سازمان‌های بین‌المللی و اروپایی‌ها با وجود گذشت چهار ماه به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است و با وجود تخریب بالا هیچ دستاوردی نداشته است.وی افزود: برای اولین‌بار است که رژیم صهیونیستی ۵۰۰ هزار آواره دارد و هیچ‌گونه گردشگری نداشته و همه مراکز آموزشی و تولیدی این رژیم تعطیل است؛ تزلزل، بی‌اعتمادی در این رژیم به چشم می‌خورد و نزدیک به یک میلیون نفر مهاجرت معکوس داشته‌اند.

فدا با اشاره به انتخابات اسفندماه گفت: دشمنان مخالف حضور مردم پای صندوق‌های رای هستند اما مردم شریف ایران، با آمدن پای صندوق‌ها جواب یاوه‌گویی دشمنان را در میدان انتخابات خواهند داد. فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: نزدیک به ۲۰ هزار نفر دانش‌آموزان دختر را با کمک آموزش‌وپرورش به راهیان نور اعزام کردیم و در مرحله دوم دانش‌آموزان پسر را اعزام می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در هفته آینده طرح آبرسانی به روستاهای نایین افتتاح می‌شود و در فروردین و خرداد سال آینده طرح‌های آبرسانی به روستاهای فریدون‌شهر و سمیرم هم افتتاح می‌شود.

فدا با اشاره به فعال‌سازی قرارگاه فضای مجازی و حضور اساتید بسیجی در مراکز مختلف دانشگاهی و بسیجی، خاطرنشان کرد: امیدواریم که با کمک و مساعدت اصحاب رسانه بخشی از اقدامات و ظرفیت بسیج به سمع و نظر عموم جامعه برسد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به ورود بسیج به اقتصاد مقاومتی، گفت: بالغ بر سه هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند اهدا شده است و امسال بالغ بر دو هزار خانه با همکاری کمیته امداد در حال ساخت است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار