مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز:

جانبازان میراث‌داران معنوی دفاع مقدس هستند/ حضرت ابوالفضل (ع) بزرگترین الگوی جانبازی در راه ولایت است

سردار «اسلامی» جانبازان را میراث‌داران معنوی دفاع مقدس دانست و گفت: حضرت ابوالفضل (ع) بزرگترین الگوی جانبازی و سربازی در راه ولایت است.
کد خبر: ۶۵۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶ - 13February 2024

حضرت ابوالفضل (ع) بزرگترین الگوی جانبازی در راه ولایت است  سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در البرز، با گرامیداشت سالروز میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز اظهار داشت: حضرت ابوالفضل (ع) به رغم قطع شدن دستان مبارکش تا پای جان در راه مولای خود حضرت امام حسین (ع) و جلوگیری از انحراف دین رسول الله (ص) توسط عمال حکومت اموی ایستاد و به درجه رفیع شهادت نائل شد. آن حضرت بزرگترین الگوی جانبازی و سربازی در راه ولایت است.

وی با تأکید بر لزوم تکریم جانبازان، افزود: جانبازان یادگاران شهدا و میراث‌داران معنوی دفاع مقدس و مقاومت هستند و امروز به رغم اینکه هر یک از آن‌ها همچنان با درد و رنج ناشی از زخم‌های خود دست و پنجه نرم می‌کنند، دَم فرو بسته‌اند و این وظیفه ما است که با تقدیر و تجلیل از آن‌ها، زمینه انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارزش‌های آن‌ دوران را به نسل‌های بعدی فراهم آوریم.

سردار اسلامی با بیان اینکه فرزندان و نوه‌های جانبازان باید در جهت ثبت خاطرات و میراث شفاهی آن‌ها در تاریخ همت کنند، خاطرنشان کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز از آثار تولیدی فرزندان و نوه‌های شهدا و جانبازان حمایت می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد در این راه، اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس را یاری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار