در جشنواره زوج‌های جوان پدافند هوایی ارتش در مشهد؛

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی: فضای صمیمی خانواده امنیت روانی جامعه را رقم می‌زند

حجت‌الاسلام بهمن گفت: خانواده خوشبخت محصول ایجاد فضای صمیمی است و این صمیمت نقش مهمی در برقراری امنیت روانی و قوام زندگی دارد.
کد خبر: ۶۵۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱ - 13February 2024

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی: فضای صمیمی خانواده امنیت روانی جامعه را رقم می‌زندبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، چهاردهمین جشنواره زوج‌های جوان ویژه دانشجویان و کارکنان شاغل نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی باحضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمد بهمن» رئیس عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سعید نصیرالاسلامی» معاون فرهنگی و تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از مسئولین کشوری و لشکری به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق به کار خود پایان داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهمن در این مراسم خانواده را مهمترین واحد اجتماعی تاثیرگذار بر فرهنگ جامعه دانست و اظهار داشت: خانواده خاستگاه تولد و تکاثر انسانی، رمز و راز پایداری، ماندگاری بشریت و استحکام‌بخش ملاک‌های اخلاقی و تربیتی برای فرزندان است.

وی زن را به‌عنوان محور و پایه ساختار خانواده برشمرد و خاطرنشان کرد: فضای صمیمی تنها راه ساختن خانواده خوشبخت است که به نوبه خود نقش مهمی در امنیت روانی دارد و در زندگی تمام افراد جامعه نمود پیدا می‌کند.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه تشکیل خانواده مهم‌ترین وظیفه زن و مرد است، گفت: رعایت احترام متقابل، رازداری، وفاداری و صبوری پایه‌های زندگی را مستحکم و در دوام زندگی نقش موثری دارد.

نقش برابر زن و مرد در توسعه پایدار

حجت الاسلام‌والمسلمین نصیرالاسلامی در ادامه به تبیین جایگاه خانواده در جامعه پرداخت و بیان داشت: خانواده اساس و رکن اصلی جامعه هستند.

وی مهمترین نقش زن را تربیت سالم فرزندان دانست و یادآور شد: خانواده در تربیت نسل مومن، متعهد و انقلابی نقش تعیین‌کننده‌ای دارد و عدم توجه خانواده به تربیت فرزندان موجب بروز معضلات اجتماعی بسیاری می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جایگاه زنان در توسعه پایدار هیچ تفاوتی با مرد نداشته بلکه در برخی موارد یک گام بالاتر از مردان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها