در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی: اقتدار و عزت امروز ایران مدیون رشادت‌های سربازان خستگی ناپذیر اسلام است

الهی راد گفت: بی‌شک اقتدار، عزت و درخشیدن نام امروز ایران عزیزمان در تمامی عرصه‌ها مدیون رشادت‌های این سربازان خستگی ناپذیر اسلام در دریا و آسمان و خشکی است.
کد خبر: ۶۵۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹ - 13February 2024

روز پاسدار یادآور رشادت، ایثار و فداکاری قهرمانانی استسرهنگ پاسدار «مهدی الهی‌راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: روز پاسدار یادآور رشادت، ایثار و فداکاری قهرمانانی است که با نقش‌آفرینی دلسوزانه و خالصانه و با جانفشانی و ایثارگری، آرامش ایران اسلامی عزیز را حفظ کرده و از این آب و خاک و نظام مقدس و آرمان‌های والای انقلاب پاسداری می‌کنند.

الهی راد افزود: مقام معظم رهبری فرمودند: عنوان پاسدار، یادگار روز‌های افتخار برای همه‌ی دوران تاریخ ما در آینده، و یادگار لحظه‌های حساس این انقلاب است؛ که اگر پاسدار نبود، هیچ چیزی نبود و هیچ چیزی نمی‌ماند. ملت غیور و سرافراز ایران هرگز رشادت‌ها و افتخار آفرینی‌های پاسداران انقلاب را که در صحنه‌های مختلف تاریخ زرین انقلاب شکوهمند اسلامی، با رهنمود‌های حکیمانه امام خمینی و مقام معظم رهبری جان بر کف و مقتدرانه برای استقلال، عزت و امنیت ایستادگی کردند، از یاد نخواهند برد. در حقیقت پاسداران انقلاب اسلامی در لحظه‌های حساس ثابت کردند همانند دژ مستحکمی در مقابل نیرنگ‌های دشمن برای به چالش کشیدن عزت و سربلندی ایران ایستاده‌اند.

وی ضمن تبریک میلاد حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار به سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه پاسداران سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، ادامه داد: بی شک اقتدار، عزت و درخشیدن نام امروز ایران عزیزمان در تمامی عرصه‌ها مدیون رشادت‌های این سربازان خستگی ناپذیر اسلام در دریا و آسمان و خشکی است و صد البته نباید فراموش کرد که ارتش مقتدرمان در کنار نیرو‌های امنیتی و انتظامی هم پاسداران راستین ولایت، نظام، انقلاب و ملت سرافراز ایران در لباسی به رنگ دیگرند.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها