مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز در پیامی روز پاسدار را تبریک گفت

 سردار «اسلامی» ضمن گرامیداشت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، گفت: لباس سبز پاسداری، لباس پیروی از مکتب امام حسین (ع) است.
کد خبر: ۶۵۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲ - 12February 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز در پیامی روز پاسدار را تبریک گفتبه گزارش دفاع پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، اظهار داشت: پاسداران رهروان راستین مکتب سیدالشهدا (ع) هستند.

در متن پیام سردار اسلامی آمده است: بسم رب الشهدا و الصدقین: سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار فرصتی است تا ضمن گرامیداشت میلاد آن امام همام، یاد همرزمان پاسدارم که در عملیات‌های گوناگون تا پای جان در برابر جنایات رژیم بعث عراق ایستادگی کردند را گرامی بدارم، همرزمانی که اغلب در خون غلتیدند و بر زمین افتادند تا پرچم مقدس مکتب عاشورا و پرچم ایران اسلامی بر زمین نیافتد و همواره بر فراز باشد و کشور و ملت ما در اوج عزت و اقتدار و سربلندی باشند.

البته در رسانه‌ها کمتر این واقعیت‌ها بازتاب می‌یابد و به ویژه رسانه‌های بیگانه همواره در تلاش هستند تا تصویری مجعول و غیرواقعی از حماسه پاسداران ایران اسلامی در دفاع مقدس ارائه دهند.

رسانه‌های بیگانه و برخی مزدوران داخلی آن‌ها در سال‌های گذشته همواره کوشیده اند تا تصویری خشن، غیرمنطقی و بی نظم از پاسداران ارائه دهند در حالی که آن‌ها یا شناختی از دفاع مقدس و حماسه پاسداران در جنگ تحمیلی ندارند و یا تعمدا سعی می‌کنند تا بین مردم و فرزندان پاسداران شان فاصله ایجاد کنند.

اما واقعیت مسأله دیگری است که باید نسل جوان از آن آگاه شود، نسل جوان و نسل‌های آتی باید از حماسه جانفشانی یک لشگر و بازگشت تیپ یا گردان آگاه شود و بداند که پاسداران با جان و خون خویش از ایران اسلامی پاسداری کردند و در این راه اگر قدرت ایمان، توکل و دینداری آن‌ها نبود چه بسا امروز ایرانی وجود نداشت چنانچه آن‌ها با قدرت ایمانی که داشتند تمام پیش بینی‌های کارشناسان نظامی را بی اعتبار ساختند و به رغم امکانات، تسلیحات و حمایت‌های مالی و نظامی گسترده بعثی‌ها، سرنوشت جنگ را به نفع ایران اسلامی رقم زدند.

از دیگر سو پاسداران انقلاب اسلامی از همان دوران جنگ تحمیلی با ایمان و روحیه خودباوری که داشتند سد‌های علم و فناوری را در هم شکستند تا جایی که با اهتمام پاسداران ما پاسخ موشک‌های بعثی را با موشک دادیم و این اهتمام سبز پاسداری امروز قدرت بازدارندگی عظیمی برای کشور رقم زده که تمام مستکبران جهان از آن می‌هراسند. علاوه بر آنچه گفته شد پاسداران در تمام سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در زمینه محرومیت زدایی، امید آفرینی و خدمات رسانی به مردم در حوادث و بلایای طبیعی همواره در صف نخست خدمت به مردم بوده اند و در این مورد نیز رسانه‌ها کمتر از خدمات پاسداران و فعالیت‌های جهادی آن‌ها سخن می‌گویند.

افزون بر آنچه گفته شد جفای دیگر در حق پاسداران انقلاب اسلامی هنگامی رخ داد که آن‌ها جانانه در برابر داعش و گروه‌های تکفیری جنگیدند و مانع حضور این شجره خبیثه در شهر‌ها و کشور‌های مختلف دنیا شدند، اما پارلمان مستکبر اروپا ناجوانمردانه پاسخ این سربازان دلاور مکتب سیدالشهدا (ع) را با تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران داد و حق ناشناسی را به حد اعلا رساند؛ لذا با توجه به آنچه گفته شد به عنوان یک پاسدار کوچک مکتب سیدالشهدا (ع) و ایران اسلامی بر خود وظیفه دانستم ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار پیام تبریک روز پاسدار را با تبیین و تشریح جفای بزرگی که بر این سربازان مکتب عاشورا رفته همراه سازم و رسانه‌ها و اصحاب گرانقدر رسانه را به خون پاک پاسدارانی که برای عزت و شرف ایران اسلامی شهید شدند سوگند دهم تا حرمت قلم را پاس بدارند و در برابر رسانه‌های بیگانه به تبیین و تشریح جانفشانی و اهتمام پاسداران بپردازند و نگذارند حرمت خون شهدای پاسدار در کنار سایر شهدای گرانقدر کشور پایمال شود.

در پایان ضمن تاکید بر عهد پاسداری خود با ولایت و مردم ایران اسلامی، حضور در انتخابات پیش رو و تحقق ایران قوی را به مردم یادآور می‌شوم و جمله شهید سلیمانی گرانقدر که گفت: «جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم ماند دیگر حرم‌ها می‌ماند» را به آن‌ها گوشزد می‌کنم و از آن‌ها می‌خواهم با حضور حداکثری خود در سنگر انتخابات، پرچم مکتب سیدالشهدا (ع) و ایران اسلامی را بر فراز عالم جاودان سازند. انشالله.

پاسدار حریم مقدس ولایت سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها