سرهنگ «فلاحی» درگذشت پدر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی را تسلیت گفت

سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی، به مناسبت درگذشت پدر «علیرضا عباس‌زاده» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۵۰۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰ - 12February 2024

پیام تسلیت سرهنگ «فلاحی» در پی درگذشت پدر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی، درگذشت پدر «علیرضا عباس‌زاده» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی را با صدور پیامی تسلیت گفت.

بسمه تعالی 

جناب آقای علیرضا عباس‌زاده؛ معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی

سلام علیکم

خبر درگذشت ابوی بزرگوارتان  موجب تأثر و تألم  گردید.

بی شک غم از دست دادن پدر، جانکاه و دشوار است لکن در سایه توکل و تمسک به خدای منان و لطف و کرم و هدیه صبوری او و تأمل در گلواژه آسمانی «انا لله و انا الیه راجعون» سکینه و آرامشی برای دل‌های داغدار و بی قرار فراهم خواهد شد.

اینجانب این مصیبت مؤلمه را به جنابعالی، خانواده محترم و سایر بستگان آن بیت شریف تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت برای شما و بازماندگان آن مرحوم طول عمر و صبر جمیل و برای آن فقید سعید، رحمت و مغفرت الهی و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)  مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار