مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

مردم ایران برای زنده نگه‌داشتن دین اسلام قیام کردند

حجت الاسلام رضایی گفت: مردم ایران برای زنده نگه‌داشتن دین اسلام قیام کردند و به پیروزی رسیدند که مهمترین عامل برای انقلاب و قیام است.
کد خبر: ۶۵۰۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴ - 11February 2024

مردم ایران برای زنده نگه‌داشتن دین اسلام قیام کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی رضایی» امروز در پایان مراسم چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران در مصلای بیت‌المقدس کلانشهر اراک اظهار داشت: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مصادف شده است با اول ماه شعبان و پایان ماه رجب، ۲۷ رجب و ۱۳ رجب متعلق به حضرت علی علیه السلام است و متعلق به وجود نازنین پیامبر بزرگوار اسلام نیز است.

وی افزود: سالگرد پیروزی انقلاب ایران در این ایام قرار گرفت به دلیل این که انقلاب ما برای اسلام و با نام پیامبر اسلام در مملکت ما به وجود آمده است. راهپیمایی عظیم مردم اراک بیان‌گر با بصیرت بودن مردم است که در مصلای بیت‌المقدس کلانشهر اراک تجمع کردند تا سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن بگیرند.

حجت‌الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران به خاطر اسلام است و مردم چهل و پنج سال با عزت، افتخار و بزرگواری پشتیبان انقلاب بودند.

این مسئول عنوان کرد: مردم ایران برای زنده نگه‌داشتن دین اسلام قیام کردند و به پیروزی رسیدند که مهمترین عامل برای انقلاب و قیام است. عامل اصلی و بسیار مؤثر در پیروزی انقلاب که باعث استقرار و استمرار انقلاب اسلامی است مردم هستند که صاحبان اصلی این انقلاب هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: مردم امروز همانند اوایل پیروزی انقلاب اسلامی حضور چشمگیر و با شکوهی داشتند و صحنه‌های زیبایی را خلق کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار