جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در البرز برگزار شد

مردم استان البرز با حضور حداکثری در جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر حماسه ساز شدند.
کد خبر: ۶۵۰۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸ - 11February 2024

جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در البرز برگزار شد به گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، مردم استان البرز با برگزاری جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان‌های کرج، فردیس، ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان، چهارباغ، اشتهارد بر تجدید بیعت با ولایت، شهدای انقلاب اسلامی و آرمان‌های والای شهدا تاکید کردند.

راهپیمایی جشن چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی در کرج همزمان با ساعت ۹ صبح امروز از در مسیر‌های چهارگانه از مبدا میدان شهدا، سه راه رجایی شهر، فلکه اول رجایی شهرو دولت آباد آغاز شد و تا بلوار جمهوری اسلامی ادامه داشت. مردم کرج در جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن تاکید بر پیروی از ولایت و ادای احترام به شهدا، با شعارهای، چون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر صهیونسیم، ضمن رونق بخشیدن به جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جنایات استکبار جهانی در اقصی نقاط دنیا و به ویژه در غزه را محکوم کردند و خواستار پایان یافتن جنایات رژیم صهیونسیتی در فلسطین اشغالی شدند.

همچنین احمد وحیدی وزیر کشور با حضور در جمع پرشور مردم کرج به عنوان مهمان ویژه در جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سخنرانی کرد و به تبیین اهمیت پیروزی انقلاب اسلامی و تشریح شرایط کشور در پیش و پس از انقلاب اسلامی پرداخت.

وحیدی در جمع مردم کرج همچنین بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: مردم ایران اسلامی بار دیگر در یازدهم اسفند ماه سال جاری حماسه‌ای بزرگ از جنس حضور و مشارکت پای صندوق‌های رای رقم خواهند زد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار