رییس مرکز توسعه شورای حل اختلاف قوه قضاییه:

مردم کشور همواره در برهه‌های حساس، پای انقلاب هستند

حجت الاسلام والمسلمین «صادقی» گفت: مردم کشور همواره در برهه‌های حساس، پای انقلاب بوده و ایستاده‌اند و انقلاب اسلامی در طول ۴۰ دهه گذشته رویش‌های زیادی از بین جوانان و نوجوانان داشته است.
کد خبر: ۶۵۰۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵ - 11February 2024

مردم کشور همواره در برهه‌های حساس، پای انقلاب هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین «صادقی» معاون فرهنگی و رییس مرکز توسعه شورای حل اختلاف قوه قضاییه در مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن شهر ایلام اظهار داشت: مردم کشور همواره در برهه‌های حساس، پای انقلاب بوده و ایستاده‌اند و انقلاب اسلامی در طول ۴۰ دهه گذشته رویش‌های زیادی از بین جوانان و نوجوانان داشته و مردم در همه حال بابصیرت‌تر از گذشته با وجود مشکلات و سختی‌ها، پای نظام و دفاع از آرمان‌های انقلاب مانده‌اند.

وی عنوان کرد: مردم ایران در مبارزات خود با رژیم طاغوت دین خدا را حمایت کردند و خداوند نیز با نصرت خود انقلاب آن‌ها را به پیروزی رساند و اکنون مردم منطقه نیز با الگوگیری از انقلاب ایران، راه مبارزه را به جای سازش، تسلیم و مذاکره در پیش گرفته‌اند و پیروزی‌های پی در پی آن‌ها ثمره اتکا به خداوند، تاسی از انقلاب مردم ایران و تبعیت از رهنمود‌های مقام معظم رهبری و، ولی فقیه است.

معاون فرهنگی و رییس مرکز توسعه شورای حل اختلاف قوه قضاییه، گفت: آثار آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران طی چهل سال اخیر در منطقه هویدا شد و مردم ایران صدای رسای مبارزه با استکبار را در منطقه گسترانده است.

این مسئول ادامه داد: با پشتیبانی ملت و رهنمون‌های داهیانه مقام معظم رهبری انقلاب ایران، میدان مبارزه با استکبار و جهان سلطه در منطقه گسترش یافته و تنها راه نجات و پیروزی مسلمانان بر مستکبران مقاومت در برابر زیاده خواهان، ستیز با ظالمان، مجاهدت در راه خدا و پیروی از فرامین دین مبین اسلام و ایات نورانی قرآن کریم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار