رئیس ستاد دهه فجر انقلاب در خراسان جنوبی:

گلبانگ الله‌اکبر در خراسان جنوبی طنین‌انداز می‌شود

حجت‌الاسلام «مشرفی» گفت: ندای ملکوتی و بانگ تکبیر الله‌اکبر در شب ۲۲ بهمن ساعت ۹ شب به شکرانه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰ - 10February 2024

گلبانگ الله‌اکبر در خراسان جنوبی طنین‌انداز می‌شود/ کاهش سرمایه اجتماعی نظام؛ مهم‌ترین هدف دشمنحجت‌الاسلام «محسن مشرفی» رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان جنوبی، با بیان اینکه شعار محوری دهه فجر امسال «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» اعلام شده است، اظهار داشت: مردمی بودن ویژگی ممتاز انقلاب اسلامی ایران است که سایر انقلاب‌ها در جهان به دلیل نقص در این مؤلفه در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.

وی با بیان اینکه دشمن به‌دنبال ناامید کردن جوانان و نوجوانان و ضعیف‌کردن ایمان افراد است، گفت: در مراسم ویژه دهه‌فجر باید امیدآفرینی و حمایت از مردم را سرلوحه کار خود قرار و پیشرفت‌های مختلفی که در حوزه‌های مختلف صورت گرفته را به مردم نشان دهیم.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی با بیان اینکه به مناسبت ایام دهه فجر امسال ۱۲۰ عنوان برنامه شاخص در قالب ۱۸ هزار برنامه فرهنگی، اجتماعی، علمی، مذهبی، ورزشی و هنری در استان برنامه‌ریز و اجرا شده است، عنوان کرد: برنامه‌های امسال در فضایی با طراوت و همراه با جشن و سرور ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مشرفی با بیان اینکه امپراطوری رسانه‌ای دشمن، ایمان و امید مردم را هدف قرار داده تا مردم را از انقلاب دور کرده و اعتماد مردم به نظام را کاهش دهد، تصریح کرد: تمام تلاش دشمن کاهش سرمایه اجتماعی نظام است و امروز هر سخن و هر اقدامی که امید مردم را نشانه رود، خیانت به انقلاب، اسلام، مردم و کشور است.

وی در ادامه با اعلام اینکه همزمان با فرارسیدن شب ۲۲ بهمن گلبانگ الله‌اکبر در خراسان جنوبی طنین‌انداز و آسمان این دیار نورباران خواهد شد، بیان داشت: مراسم محوری گلبانگ الله‌اکبر و نورافشانی در مرکز استان ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در آستان امامزادگان باقریه بیرجند آغاز می‌شود.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مردم نیز مانند سال‌های گذشته در محلات، مساجد، میدان‌ها و خیابان‌ها بانگ الله‌اکبر سر داده و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی خواهند داشت، متذکر شد: ندای ملکوتی و بانگ تکبیر الله‌اکبر در شب ۲۲بهمن ساعت ۹ شب به شکرانه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مشرفی از اقشار مردم همیشه در صحنه استان دعوت کرد با حضور پرشور و گسترده خود در مراسم گلبانگ الله‌اکبر و نورافشانی و راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، اتحاد، همدلی و حضور معنادار خود در صحنه‌های دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را در معرض دید جهانیان قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار