طی سخنانی مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه: سربازان با ایثار و شهادت نقش مهمی در دفاع از انقلاب داشتند

سردار «خوشبخت» گفت:در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی شهدای سرباز بسیاری تقدیم کردیم که با دلاوری، شجاعت، ایثار و شهادت خود نقش مهمی در دفاع از انقلاب داشتند.
کد خبر: ۶۵۰۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹ - 10February 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه: سربازان با ایثار و شهادت نقش مهمی در دفاع از انقلاب داشتند/ انتخابات در جمهوری اسلامی یکی از سالم‌ترین انتخابات‌ها استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز در مراسم جهاد تبیین دفاع مقدس که در آموزشگاه رزم مقدماتی شهید ثابت خواه شهرستان گیلانغرب برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) معجزه قرن بود و امام راحل اسلام را طور دیگری تفسیر کرد و با همین نگاه بود که به ما قدرت داد و توانسته‌ایم در طول این سال‌ها همه چالش‌ها را به سلامت پشت سر بگذاریم.

سردار خوشبخت با اشاره به دشمنی‌ها و خصومت‌های استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد: انقلاب ما پایه مردمی دارد و مذهب یکی از مولفه‌های اصلی پیروزی ما است؛ در واقع امام با نهضت خود اسلام را احیا کرد و یک حکومت را براساس دین بنا نهاد.

وی با گرامیداشت یاد شهدا، بیان داشت: در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی شهدای سرباز بسیاری تقدیم کردیم که با دلاوری، شجاعت، ایثار و شهادت خود نقش مهمی در دفاع از انقلاب داشتند.
 
سردار خوشبخت با بیان اینکه یکی از اقشاری که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند سربازان جوان، متعهد و کلاسیکی بودند که در دوران دفاع مقدس در کنار سایر نیروها حضور داشتند، افزود: تاکنون برای اقشار مختلف یادواره شهدا برگزار شده اما برای این نیروی جوانی که با بصیرت پای انقلاب ایستادند کمتر یادواره برگزار شده لذا این جشنواره را برگزار کردیم تا نسل جوان و جدید با شجاعت‌های همرزمان خود آشنا شوند.

وی افزود: امروز جهادتبیین بر عهده همه مجاهدان است و باید به درستی به این موضوع بپردازیم تا دشمنان نتوانند دستاوردهای انقلاب را زیر سؤال برده و دوران طاغوت را آنگونه که خودشان می‌خواهند، جلوه دهند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه خواص جامعه را اسوه‌های اخلاقی و رفتاری خواند و گفت: انتظار دیگری که از خواص می‌رود این است که مجموع اخلاق و رفتار آن‌ها، برای جامعه نقش الگو را ایفا کند.

وی با بیان اینکه برای ورود به صحنه‌ای مانند انتخابات باید نیت الهی داشت، بیان داشت: اگر انسان به‌خاطر خودش به میدان بیاید کار خوبی نیست، اما اگر برای خدا و خدمت به جامعه در انتخابات شرکت کند، بسیار خوب و برای خدا است.

سردار خوشبخت انتخابات در جمهوری اسلامی را یکی از سالم‌ترین و رقابتی‌ترین انتخابات‌ها دانست که نظیر ندارد و خاطرنشان کرد: مردم هوشیار هستند و قطعا مشارکت حداکثری در انتخابات خواهند داشت، زیرا می‌دانند مشارکت بالا موجب عزت و اقتدار ایران در عرصه‌های جهانی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی با شتاب در مسیر پیشرفت خود در حال حرکت است، البته دشمنان ما با برنامه ریزی تلاش می‌کنند در مقابل حرکت این قطار مانع ایجاد کنند، اما این قطار پیشرفت برآمده از مردم محکم پیش می‌رود. با توجه به تر پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باید گفت این انتخابات هم از منظر داخلی بسیار هم است و هم از بُعد منطقه‌ای و جهانی دارای اهمیت است و بنابراین حضور پرشور در ۱۱ اسفند در پای صندوق‌های رای؛ نه تنها موجب تثبیت جایگاه منطقه‌ای ایران اسلامی؛ بلکه موجب تضمین جایگاه بین المللی در نظم نوین جهانی خواهد شد و بدون تردید شما جوانان عزیز در کنار سایر آحاد مردم؛ بار دیگر حماسه آفرینی خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار