حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان اعلام کرد؛

تائید نهایی ۷۶ درصد از نامزد‌های انتخاباتی

حجت‌الاسلام مبارک آبادی گفت: ۷۶ درصد از نامزد‌های انتخاباتی استان مرکزی تائید نهایی شدند.
کد خبر: ۶۵۰۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷ - 10February 2024

تائید نهایی ۷۶ درصد از نامزد‌های انتخاباتیبه گزارش خبرنگار دفاع‌‎پرس از اراک، حجت‌الاسلام والمسلمین مبارک‌آبادی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی از تایید نهایی ۷۶ درصد از نامزدهای انتخاباتی استان مرکزی خبر داد و اظهار داشت: در حوزه انتخابیه اراک و خنداب و کمیجان ۱۳۷ نفر؛ تفرش و آشتیان و فراهان ۶۸ نفر در خمین ۳۷ نفرتایید صلاحیت شده‌اند.

وی افزود: همچنین در ساوه و زرندیه ۶۳ نفر، شازند ۴۳ نفر،محلات و   دلیجان ۳۰ نفر به تایید رسیده اند. : در مجموع ۳۷۸ نفر معدل ۷۶ درصد در سطح استان به تایید نهایی رسیده اند. کسانی که برای اولین بار توسط هیت مرکزی تایید شده و در شورای نگهبان عدم احراز یا عدم تایید شده اند به مدت ۳ روز فرصت دارند به سامانه داوطلب مراجعه کرده و شکایت خود را مطرح کنند و ظرف یک هفته شورای نگهبان به آنها توجه خواهد کرد. 

حجت‌الاسلام مبارک آبادی گفت: لیستی که اکنون منتشر و تحویل فرمانداری ها می شود یک لیست ۹۹ درصدی است که این یک درصد برای افرادی است که برای اولین بار عدم تایید می شوند.  داوطلبان ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ۳ داوطلب در حوزه انتخابیه استان مرکزی تأیید صلاحیت شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار