با صدور پیامی؛

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت

حجت‌الاسلام «نعیمی» در پیامی ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی یک نقطه عطف در تاریخ جهان است.
کد خبر: ۶۵۰۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶ - 10February 2024

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان البرز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت به گزارش دفاع‌پرس از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد نعیمی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در پیامی انقلاب اسلامی را عنایت پروردگار به ملت بزرگ ایران و آزادگان جهان دانست و اظهار داشت: با عنایت خداوند متعال نظام مقدس جمهوری اسلامی انشالله بستر ساز حکومت حضرت صاحب الزمان (عج) در سطح عالم خواهد شد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

طلیعه چهل و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی، گواهی است بر عنایات حضرت حق به ملت بزرگ ایران و آزادگان جهان در برابر جنایت کاران و مستکبران تاریخ.

دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تنها یک مناسبت در تقویم رسمی کشور نیست بلکه فرصتی برای تعمق، اندیشیدن، بصیرت افزایی و شکرگزاری بابت نعمت برخورداری از یک حکومتی الهی و اسلامی از جنس انقلاب شکوهمند اسلامی است.

این مناسبت ارزشمند بدون تردید فرصتی است جهت کنکاش در تاریخ و مطالعه که باید در جامعه ما بیش از پیش نهادینه شود تا جامعه با حقایق تاریخی بیشتر آشنا شود و بیگانگان روایت تحریف شده خود از تاریخ را به او ارائه ندهند.

ملت بزرگ ایران با خون دل و مجاهدت شهدا انقلاب اسلامی را به دست آورده و مردم باید از وضعیت بغرنج دوران پهلوی آگاه شوند و فریب تبلیغات دروغین رسانه‌های بیگانه در وارونه سازی حقایق را نخورند.

مردم ایران اسلامی باید بدانند دوران پهلوی تنها چند خیابان و چهره بزک شده‌ای که مدام در رسانه‌های بیگانه درباره آن‌ها صحبت می‌شده نبوده و بخش بزرگی از جامعه در آن دوران از نعمت آب، برق، گاز، تحصیل و بسیاری دیگر از خدمات اجتماعی، اقتصادی و رفاهی محروم بوده و گروه زیادی از مردم نیز در حلبی آباد‌ها و زاغه‌ها در حاشیه شهر‌ها زندگی می‌کردند و این همه در حالی بود که سران حکومت پهلوی بدون توجه به وضعیت بغرنج زندگی مردم به برگزاری مهمانی‌های پرهزینه در کاخ‌های اشرافی و تفریح و خوشگذرانی در مسافرت‌های خارجی با پول و سرمایه مردم ایران می‌پرداختند.

از دیگر سو کشور در دوران پهلوی تمام امور مملکت در اختیار بیگانگان بود و شاه کشور جهت تعیین نخست وزیر باید از کشور‌های بیگانه و به ویژه آمریکا و انگلیس دستور می‌گرفت و این چنین بود که با پیروزی انقلاب اسلامی دست استکبار جهانی نه تنها از چپاول منابع ملی ما قطع شد که پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در بیداری ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان در برابر جنایت‌های استکبار جهانی و اعلام موضع علیه آن‌ها بود و این مسأله جنایت کاران تاریخ را از قدرت گرفتن انقلاب اسلامی نگران ساخته بود تا جایی که فتنه و توطئه استکبار جهانی از فردای پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد و تا کنون نیز ادامه دارد.

فتنه استکبار البته هر روز به شکلی جدید رخ می‌نماید، یک روز در قالب تحریک و تجهیز گروهک‌های تروریستی تجزیه طلب خودنمایی می‌کند، زمانی به تحمیل جنگ ۸ ساله علیه کشورمان منجر می‌شود، روزگاری در اعمال تحریم‌های ظالمانه عیان می‌شود و زمانی نیز در ایجاد فتنه و اغتشاش کشور را به آشوب می‌کشد، اما به برکت قرآن و ائمه اطهار (ع) و تدبیر، خرد و ایمان امامین انقلاب اسلامی کشور به رغم این حجم گسترده از دشمنی مستکبران که اگر بر هر کشور دیگری اعمال می‌شد بی شک ده‌ها بار آن کشور نابود شده بود، در اوج اقتدار، عزت و سربلندی قرار دارد و ان‌شاءالله با حضور گسترده مردم در سالگرد چهل و پنجمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی و انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی بیش از این پیش این اقتدار و عزت تبلور می‌یابد و راه رسیدن به قله‌های عزت و افتخار و تحقق ایران قوی محقق و مسلم خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها