دیدار معاون پارلمانی رییس جمهور با خانواده‌های ۲ شهید قدس در قم + تصاویر

«حسینی» امروز در سفر به قم با خانواده‌های معظم شهیدان کریمی و آقازاده نژاد که در حمله تروریستی ۳۰ دیماه رژیم صهیونیستی به سوریه به شهادت رسیدند، دیدار کرد.
کد خبر: ۶۵۰۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳ - 09February 2024

به گزارش دفاع‌پرس از قم، «سید محمد حسینی» معاون پارلمانی رییس جمهور امروز جمعه در دیدار با خانواده شهید علی آقازاده نژاد، دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان را از اولویت‌های کاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یاد کرد و اظهار داشت: ثبت و ضبط خاطرات شهدا، ساخت مستند و الگودهی فرهنگ شهادت و ایثار باید مورد توجه جدی مسوولان ذی‌ربط قرار بگیرد.

وی در دیدار با خانواده شهید سعید کریمی نیز عنوان کرد: ابعاد تازه از ویژگی‌های بارز اخلاقی و رسیدگی به امر محرومان توسط این شهدا، بعد از شهادت آنان مشخص شد.

حسینی با تاکید مجدد بر ضرورت ثبت خاطرات و ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری شهدای مدافع حرم، اضافه کرد: انتشار گسترده آثار مربوط به شهدا در قالب‌های مختلف هنری در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، تاثیرگذار است.

معاون پارلمانی رییس جمهور همچنین در بدو ورود به قم با حضور در گلزار شهدای حضرت علی بن جعفر (ع)، به مقام رفیع شهیدان ادای احترام کرد.

سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه نیز بخش دیگری از برنامه‌های حضور معاون پارلمانی رییس جمهور در قم بود.

در دیدار‌های امروز معاون رییس جمهور، سید محمد آقامیری استاندار قم و حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز حضور داشتند.

دیدار معاون پارلمانی رییس جمهور با خانواده‌های ۲ شهید راه قدس در قم + تصاویردیدار معاون پارلمانی رییس جمهور با خانواده‌های ۲ شهید راه قدس در قم + تصاویردیدار معاون پارلمانی رییس جمهور با خانواده‌های ۲ شهید راه قدس در قم + تصاویردیدار معاون پارلمانی رییس جمهور با خانواده‌های ۲ شهید راه قدس در قم + تصاویردیدار معاون پارلمانی رییس جمهور با خانواده‌های ۲ شهید راه قدس در قم + تصاویردیدار معاون پارلمانی رییس جمهور با خانواده‌های ۲ شهید راه قدس در قم + تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار