آیت الله مکارم شیرازی:

انقلاب اسلامی، عامل سربلندی کشور/ بر همگان لازم است در راهپیمایی مهم ۲۲ بهمن شرکت کنند

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه انقلاب اسلامی سبب سربلندی کشورمان شد، گفت: بر همگان لازم است تا در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند.
کد خبر: ۶۵۰۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲ - 08February 2024

انقلاب اسلامی، عامل سربلندی کشور/ بر همگان لازم است در راهپیمایی مهم ۲۲ بهمن شرکت کنند

به گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت‌الله «ناصر مکارم شیرازی» از مراجع عظام تقلید امروز در مراسم عید سعید مبعث که در مدرسه امیرالمومنین (ع) برگزار شد، با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن  اظهار داشت: بر همگان لازم است تا در این راهپیمایی مهم شرکت کنند.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: ۲۲ بهمن ماه نزدیک است که روز انقلاب اسلامی است، انقلاب اسلامی سبب سربلندی کشورمان در دنیا شد.
استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به تحولات رخ داده پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشورمان، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی وابستگی کشور به بیگانه در بسیاری از زمینه‌های قطع شد.

آیت‌الله مکارم شیرازی، برکات انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و افزود: در زمان شاه لشکر ایران با ۳۰ هزار افسر آمریکایی اداره می‌شد که انقلاب اسلامی سبب شد همه آن‌ها از کشورمان بروند و سربازان اسلام کشور را به دست بگیرند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه باید آثار و برکات انقلاب اسلامی برای جامعه تشریح شود، خاطرنشان کرد: همه باید سعی کنند در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده و مردم را دعوت به حضور کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار