برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در خاش

یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی شهرستان خاش در گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولین شهرستانی و و با همت آموزش و پرورش شهرستان خاش و دانش آموزان دبستان شهید رنجبر برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۰۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵ - 09February 2024

برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در خاش//////ارجاعبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان خاش در گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولین شهرستانی و و با همت آموزش و پرورش شهرستان خاش و دانش آموزان دبستان شهید رنجبر برگزار شد.

«علیرضا تمندانی» رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خاش در این مراسم اظهار داشت: دانش‌آموزان باید از رشادت‌ها و شجاعت‌های شهدای دانش آموزالگو برداری کنند. مجلس شهدا، مجلس به خود آمدن و خود یافتن و متصل به عالی‌ترین فیض الهی است.

تمندانی افزود: جهاد امروز جهاد فرهنگی است و اولین گام در این نوع جهاد برای دانش آموزان شهید شناسی است، شهدا نه تنها خود به درجات رفیع نائل شدند و به درجه اعلای انسانیت رسیدند، بلکه جامعه را هم در این مسیر به‌حرکت در آورده و حیات دیگری به جامعه بخشیدند.

وی در انتها با بیان اینکه دانش آموزان دیروز در سنگر جنگ سخت تا پای جان از انقلاب دفاع کردند و نسل امروز وظیفه پایبندی به اصول و ارزش و بصیرت در جنگ فرهنگی را برعهده دارند اظهار کرد: دانش‌آموزان ما باید در سنگر علم و دانش راه شهدا را ادامه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار