وصیت شهید «مهدی اکبری»؛

دفاع از ثمره خون شهداء وظیفه همه ماست

در وصیت‌نامه شهید «مهدی اکبری» آمده است: این انقلاب با خون هزاران شهید به‌دست آمده، بنابراین دفاع از ثمره این خون‌های پاک وظیفه همه ماست.
کد خبر: ۶۴۹۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵ - 07February 2024

دفاع از ثمره خون شهداء وظیفه همه ماست

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، شهید «مهدی اکبری» ششم دی‌ماه ۱۳۴۰ به دنیا آمد. وی ساکن تهران بود و پس‌از عضویت در سپاه پاسداران به کرمان مامور و از مسئولان آموزش لشکر ۴۱ثارالله کرمان شد.

سرانجام وی در ۲۲ فروردین ۱۳۶۲ و عملیات والفجر یک، در جبهه زبیدات عراق به شهادت رسید و پیکر پاکش پس‌از ۱۲ سال در سال ۱۳۷۴ تفحص و در گلزار شهدای تهران به خاک سپرده شد.

گوشه‌هایی از وصیت‌نامه پاسدار شهید «مهدی اکبری» را می‌خوانیم:
 
فقط در راه خدا قدم بردارید، هر کاری که رضای خدا در آن است انجام دهید، پشتیبان رهبرتان باشید ما هرچه داریم از این اماممان داریم، همیشه با سخنان دلنشین مردم را راهنمایی می‌کند. 
 
 ما باید شکرگزار خداوند باشیم و از خداوند بخواهیم که ما را به‌حال خودمان وا نگذارد و عنایت خودش را از ما سلب نفرماید.
 
ما شاگردان این مکتب هستیم خدا را شکر می‌کنم که چنین نعمتی را به من حقیر عطا کرده ما با خون خود مشت محکمی بر دهان ابر قدرت‌ها وقاتلان از خدا بی خبر می‌زنیم.
 
همه باید بدانيم که این انقلاب با خون هزاران شهید به‌دست آمده، حاصل وثمره آن خون‌های عزیز در شکل نظام جمهوری اسلامی قوام گرفته است، بنابراین دفاع از ثمره این خون‌های پاک وظیفه همه ماست.
 
امیدوارم که شما امت ایثارگر از ادامه‌دهندگان راه شهیدان باشید. اگر می‌خواهید در حکومت الله خدمت کنید باید تحمل سختی‌ها، گرفتاری‌ها، شهادت و جانبازی را داشته باشید.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار