مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی تأکید کرد؛

«استقلال»، «استمرار همه‌جانبه» و «مشارکت مردم در سرنوشت» ۳ مؤلفه توسعه کشور

سرهنگ «فلاحی» راه توسعه کشور را استقلال، استمرار همه‌جانبه و مشارکت مردم در سرنوشت دانست و گفت: در تمام فتنه‌ها دشمنان قصد داشتند تا جای حق و باطل را عوض کنند لذا وظیفه همه ما این است که با بصیرت و آگاهی و درک درست شرایط جامعه در مقابل دسیسه‌های دشمنان نظام اسلامی بایستیم.
کد خبر: ۶۴۹۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸ - 07February 2024

«استقلال»، «استمرار همه‌جانبه» و «مشارکت مردم در سرنوشت» ۳ مؤلفه توسعه کشوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، دوره بصیرت ویژه خانواده‌  کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با هدف تقویت و تحکیم بنیان‌های خانواده و ارتقای بصیرت دینی، علمی و سیاسی خانواده‌ها با حضور کارکنان و خانواده‌های آنان در سالن ولایت مجتمع فرهنگی غدیر بیرجند برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در مراسم اختتامیه این دوره، اظهار داشت: برگزاری دوره‌های بصیرت ویژه کارکنان و خانواده‌های آنان از تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و این دوره‌ها با هدف ارتقای بصیرت و آگاهی خانواده‌ها برگزار می‌شود.

وی گفت: بنابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی روح همه کار‌ها معنویت، بصیرت دینی، تعمیق اعتقادات و باور‌های دینی است و با توجه به اینکه خانواده به عنوان رکن اساسی و تأثیرگذار در تعالی جامعه است، برگزاری چنین دوره‌هایی در راستای افزایش بصیرت سیاسی و بالا رفتن آگاهی‌های خانواده‌ها و زمینه‌سازی برای استحکام بنای مقدس خانواده و به تبع آن تربیت نسلی شایسته و انقلابی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی راه توسعه کشور را استقلال، استمرار همه‌جانبه و مشارکت مردم در سرنوشت دانست و تأکید کرد: بصیرت باید در تمامی ابعاد علمی، دینی، سیاسی، اجتماعی و غیره باشد و در طول تاریخ عدم بصیرت و آگاهی باعث گمراهی و انحرافات زیادی شده است.

سرهنگ فلاحی با اشاره به اینکه هدف ما در ایجاد جمهوری اسلامی رسیدن به جامعه اسلامی و تمدن اسلامی است، گفت: در تمام فتنه‌ها دشمنان قصد داشتند تا جای حق و باطل را عوض کنند لذا وظیفه همه ما این است که با بصیرت و آگاهی و درک درست شرایط جامعه در مقابل دسیسه‌های دشمنان نظام اسلامی بایستیم.

وی تأکید کرد: بصیرت‌افزایی تنها وظیفه و تکلیف دستگاه‌های تبلیغاتی و فرهنگی و روحانیت و اساتید و گروه‌های مرجع نیست بلکه همه ما در میان فرائض دینی خود موظف هستیم که در امر بصیرت‌افزایی تلاش کنیم و نباید در مقابل سؤالات و شبهات فرزندان و نسل جدید بی‌تفاوت عبور کنیم زیرا دشمن برای تک این سؤالات و شبهات برنامه‌ریزی دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت در انتخابات تأکید فراوانی دارند و اگر بصیرت نداشته باشیم راه به جایی نخواهیم برد، افزود: یکی از مؤلفه‌های قدرت در هر کشور مردم هستند و مردم باید در این عرصه حساس و جریان‌ساز پای کار باشند.

آشنایی با آخرین حربه‌های دشمن در جنگ نرم، تحلیل مسائل روز ایران و جهان و تبیین مسائل تحکیم خانواده توسط کارشناسان، برگزاری مسابقه فرهنگی به مناسبت دهه مبارک فجر و تجلیل از همسران کارکنان از برنامه‌های این دوره یک روزه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار