جانشین فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق:

پیشرفت هر کشوری در گرو استقلال آن است

امیر سرتیپ دوم «عباسی» گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی نیرو‌های مسلح کشور استقلال خود را بازیافتند و ثابت کردند که پیشرفت هر کشوری در گرو استقلال آن است چنان‌که امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با نمایش اقتدار خود در عرصه‌های مختلف محاسبات دشمن را به هم ریخته است.
کد خبر: ۶۴۹۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲ - 07February 2024

پیشرفت هر کشوری در گرو استقلال آن است/ مشارکت حداکثری در انتخابات؛ تضمین‌کننده اقتدار نظامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، امیر سرتیپ دوم «حجت عباسی» جانشین فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق امروز (چهارشنبه) در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مرقد مطهر شهید گمنام منطقه پدافند هوایی شرق، یکی از مؤلفه‌های تأمین امنیت کشور و نظام را حضور مردم در عرصه‌های مختلف به‌ویژه شرکت در انتخابات دانست و اظهار داشت: باید برای حضور فعال و مشارکت‌افزایی در انتخابات تلاش و نسبت به این اتفاق مهم و اساسی بی‌تفاوت نباشیم.

وی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی نیرو‌های مسلح کشور استقلال خود را بازیافتند و ثابت کردند که پیشرفت هر کشوری در گرو استقلال آن است چنان‌که امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با نمایش اقتدار خود در عرصه‌های مختلف محاسبات دشمن را به هم ریخته است.

جانشین فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق با اشاره به اینکه نیرو‌های مسلح از بارز‌ترین نماد اقتدار برای کشور به حساب می‌آیند، افزود: اگر امروز شاهد پیشرفت و بالندگی ایران اسلامی هستیم به برکت وجود نام و نشان شهداست و همه ما در هر مقام و مسئولیتی که هستیم اگر به توصیه‌های شهدا عمل کنیم هیچ‌گاه از مسیر اصلی و روشن انقلاب و نظام خارج نخواهیم شد.

سرتیپ دوم عباسی با اشاره به اینکه شهدا همان جوانانی هستند که در راه خداوند متعال، وطن، حفظ ارزش‌ها و دوام انقلاب اسلامی  از جان خود گذشتند، گفت: با پاسداشت یاد شهدا، دشمنان خواهند فهمید که انقلاب همچنان پویا و زنده است و مردم ایران همیشه به نظام، انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام و شهدا وفادار خواهند بود.

وی با تأکید بر اینکه یکی از بهترین قدرت‌های امنیت بخش به نظام، حضور حداکثری مردم در انتخابات است، اضافه کرد: اگر عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران را می‌خواهیم، شرط آن حضور همه‌جانبه در انتخابات پایان سال است که امنیت، اقتدار و سربلندی کشور را در پی خواهد داشت.

جانشین فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق وجود شهید گمنام در این مجموعه را زینت‌بخش منطقه دانست و خاطرنشان کرد: شایسته است کارکنان این منطقه در بدو ورود به این منطقه با این شهید و خود عهد ببندند که وظایف محوله خود را به نحو احسنت انجام دهند و در انجام  وظایف سازمانی خود کم‌کاری نکند و با انجام کار جهادی خود را به اهداف والای این شهید والامقام برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار